Toon posts:

Monitor voor youtube gaming max. 220USD

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Welke monitor met maximaal 2ms, minimaal 23" voor maximaal 220 dollars
kan ik kopen voor een youtube gaming setup?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik ga over enkele weken een custom variant van de rx480 kopen

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
BenQ RL2755HM (27")
BenQ RL2455HM (24")
BenQ GL2460HM (24")
QNIX QX2710 (27")
ASUS VX238H (23")
Welke monitor hebben de beste kwaliteit/prijs verhoudingen, aangezien ik hier echt geen verstand van heb? Of zijn er nog betere die JIJ kan aanraden?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2016 18:52 ]

Alle reacties

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Ligt aan het land waar jij nu bent en of ernaar verstuurd wordt (ik neem aan dat je buiten europa woont aangezien je in -us?- dollars telt). Dan kunnen allerlei regelingen gelden met toeslagen en weet ik wat.

Verwijderd

Topicstarter
Reepje schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 18:58:
Ligt aan het land waar jij nu bent en of ernaar verstuurd wordt (ik neem aan dat je buiten europa woont aangezien je in -us?- dollars telt). Dan kunnen allerlei regelingen gelden met toeslagen en weet ik wat.
Ik zou het het liefst van Amazon willen kopen, vandaar de dollar

• Reepje
  • Niet online
Tja, dan weet ik het niet.

Voor wat betreft de nederlandse webshops, is dit zonder meer een topschermpje (voor het geld)

pricewatch: Iiyama ProLite E2483HS-B1 Zwart

Verwijderd

Topicstarter
De prijs mag oplopen tot €190.
En van de reviews van het merk iiyama klinkt het niet echt kwaliteit.
Welke van mijn bovenstaande monitorstelsel zou de beste zijn qua kwaliteit/prijs verhouding
En zou je me kunnen uitleggen hoe je een goede monitor herkent?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2016 19:21 ]

• Reepje
  • Niet online
iiyama is erg goed.

Misschien dat op amazon niet goed ligt, hier op tweakers zeker wel.
Als ik naar de reviews op tweakers kijk, staat die iiyama heel hoog, kan je van de benq bijv niet zeggen?

Aan een foto van het product of de technische specificaties heb je niet veel, want het gaat erom hoe het beeld eruitziet, hoe de bouwkwaliteit is, evt de service en garantie bij dode pixels.

Verwijderd

Topicstarter
Welke monitor zou jij voor maximaal €180 aanraden voor mijn build (wenslijst, de goedkoopste samenstelling van de twee)?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2016 19:55 ]

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:32
Als ik bij de Tweakers reviews kijk komt pricewatch: BenQ RL2455HM Rood, Zwart er ook prima vanaf, maar dit kan je ook zelf vinden als je in de pricewatch kijkt... Overigens heeft reepje je toch die liyama aanbevolen?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een bepaalde build in mijn wenslijst staan en ik wil de perfecte monitor voor die build, mag oplopen tot €180

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:35
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 20:03:
Ik heb een bepaalde build in mijn wenslijst staan en ik wil de perfecte monitor voor die build, mag oplopen tot €180
Waarom ga je niet in op de aangeraden monitoren, maar blijf je de maximale prijs herhalen?

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Ik geloof wel dat de BenQ een prima monitor is, alleen de randen zijn mij wat te dik.
Dus als iemand mij een monitor kan aanraden die dat heeft en het kost maar een paar tientjes meer, dan ben ik het bereid uit te geven

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Wat wordt er precies aan games gespeeld? Als je alleen maar shooters speelt is een TN paneel nog nét te rechtvaardigen, maar als je ook andere games speelt, veel internet en wat video's kijkt zou ik toch liever uitwijken naar een AMVA of IPS monitor voor de veel, veel betere kleuren.

🪦🪦🪦RIP Pricewatch 19-01-2026🪦🪦🪦

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga waarschijnlijk veel gta 5 spelen, editen en af en toe ook streamen

Verwijderd

Topicstarter
Iemand daar??
Pagina: 1