Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon10
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:55

Falcon10

Hit it i would !

Topicstarter
Iemand van jullie enig idee hoe ik dit moet verhelpen ?
Ik zou denken naar de winkel terugkeren, maar soit.

Even de uitleg :

Na menig jaar, vandaag in de Fun speelgoedwinkel ( voor iets anders dan games kopen ), koop ik eindelijk nog eens een DVD game : Sid Meiers Civilization V : Game of the Year edition. voor 10 pleurotjes.
Game is al even uit, OK, maar oh nostalgie, ik heb ooit nog het eerste game ervan gespeeld.
Ben al niet echt een gamer, en laatste game is van de jaren stilletjes, zijnde de eerste Far Cry en Castle Wolfenstein, daarna geen tijd meer echt gehad voor games, dus niet meer gekocht/gevolgd.

Kom je thuis, snel de in origineel plastic verpakte hoes eraf, DVD in de DVD lezer en installeren maar !

Krijg je eerst de k*tmelding dat je Steam moet installeren ( ben ik al niet voor, maar soit, de vooruitgang vermoed ik zeker ). Na de updates van Steam, eerst nog eens ff gedoe om dat ding actief te krijgen, en dan dus maar snel even een game registreren.
Code ingeven die in het DVD hoesje zit en .......... duplicate code error !

WTF ??????

En nu ?
Contact the retailer or online seller.
Wat kan de Fun winkel daa rnu aan doen ? 't is verdorie een "nieuw" game, ok, mooi afgeprijsd aan 10 euro omdat het geen recent game is, maar is toch nieuw ??

-| Hit it i would ! |-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steekje
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17:55
Als ik iets aanschaf in de winkel en het werkt niet dan ruil je het. In dit geval kom je er wel jammer genoeg achter na verbreking van verpakking.

Zou gewoon ruilen, bij de winkel (met de aankoopbon), voor een ander exemplaar. Als je iets koopt dan hoort het gewoon te werken. Zou wel een screenshot maken voor als bewijs dat het niet werkt.
Winkel kan idd lastig gaan doen, maar dit is de eerste stap die je zou moeten doen geloof ik.

Dat de winkel er mogelijk niets aan kan doen zou niet jouw probleem moeten worden (kan wel lastig worden in deze situatie).

Dus je gedachte is juist en eerst naar de winkel, in ieder geval succes ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-10 18:52

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik denk dat je hiervoor bij de winkel moet zijn in plaats van op een forum ;)

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes