Toetsenbord en muis €50

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• aojudo
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 05-12-2025
Ik zoek een?
Ik het net een pc gebouwd, en daarvoor zoek ik nog een toetsenbord en muis. Mijn pc is wit met zwart, en heeft een grote window aan de zijkant ( pricewatch: Aerocool PGS Value Aero-800 White Edition ). In de case zit multicolour verlichting, dus ik wil het liefst dat de toetsenbord en de muis dat ook hebben, dus dat alles goed matcht. Het hoeft geen mechanisch toetsenbord te zijn (kan ook niet in deze pricerange :P ).

Wat is je budget?
Mijn budget voor het toetsen en de muis samen is €50.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee. Het moet wel goede kwaliteit hebben en een paar jaartjes meegaan.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik ga het toetsenbord en de muis gebruiken om video's en foto's te bewerlen, en ook om mee te gamen.

Alle reacties

• doebbalapoent11
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08-02 19:59
Kijk naar de cm storm setjes zoals de devastator

• aojudo
doebbalapoent11 schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 18:15:
Kijk naar de cm storm setjes zoals de devastator
Die had ik ook gezien, ik las alleen dat ze een niet hele goede kwaliteit hebben. En alleen de octane heeft multicolour led, de devastator niet. En er stond dat de kwalitiet van de octane minder goed was dan van de devastator. Maar aangezien ik multicolour leds wil, kan de devastator niet. Is er denk je ook een andere optie?

• Nycrea
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-02 15:26
Niet zulke goede kwaliteit zul je altijd hebben bij een set van onder de 50 euro.

Als je de CM setjes niet goed vind heeft sharkoon volgens mij ook nog wel wat in deze prijsklasse.

Ik lees net pas dat je multicolor leds wil, dan maak je het nog weer lastiger voor deze prijs. Zelf snap ik niet zo goed wat de fascinatie met rgb leds is, maar iedereen zijn ding.

[ Voor 33% gewijzigd door Nycrea op 25-07-2016 11:41 ]

🇺🇦

• aojudo
Nycrea schreef op maandag 25 juli 2016 @ 11:40:
Niet zulke goede kwaliteit zul je altijd hebben bij een set van onder de 50 euro.

Als je de CM setjes niet goed vind heeft sharkoon volgens mij ook nog wel wat in deze prijsklasse.
Top, dan kijk is daar ook even naar!

• aojudo
Ik kan ook nog voor wireless toetsenbord en muis gaan. Dan heb je namelijk niet al die kabeltjes, dat vind ik mooier. Zouden jullie dat aanraden? Of wordt de performance dan ve slechter? Ik ga het toetsenbord en de muis wel voor gamen gebruiken, maar niet heel veel. Vooral voor videoberwerken. Zal een wireles toetsenbord en muis dan ook goed zijn?

• Foritain
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

Je wensen (kwaliteit, RGB LED) en budget (<5) lopen een beetje scheef. Veel beter dan een Deva / Octane ga je niet vinden voor dat geld. Een Fireglider + K20 o.i.d. zit op het randje van het budget en is wel aardig als set, maar eerstgenoemde is niet echt 'led'.

Evt eerst één van de twee onderdelen kopen, later de ander? Dan kan je wel wat meer kwaliteit in huis halen.

• aojudo
Foritain schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 01:41:
Je wensen (kwaliteit, RGB LED) en budget (<5) lopen een beetje scheef. Veel beter dan een Deva / Octane ga je niet vinden voor dat geld. Een Fireglider + K20 o.i.d. zit op het randje van het budget en is wel aardig als set, maar eerstgenoemde is niet echt 'led'.

Evt eerst één van de twee onderdelen kopen, later de ander? Dan kan je wel wat meer kwaliteit in huis halen.
Dat is inderdaad ook een idee. Ik dacht dat het niet nodig was om er meer aan uit te geven. Heeft iemand nog een aanbeveling voor setje zonder leds? En zou wireless een optie zijn?

• BvZwolle
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-02 18:32
aojudo schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 01:45:
[...]

Dat is inderdaad ook een idee. Ik dacht dat het niet nodig was om er meer aan uit te geven. Heeft iemand nog een aanbeveling voor setje zonder leds? En zou wireless een optie zijn?
Wireless zal in de meeste gevallen bij FPS een kleine lag veroorzaken, waardoor je dan ook trager kunt reageren. Ikzelf heb ook draadloos (http://support.logitech.c...ess-desktop-mx-3200-laser). Ben er zeer over te spreken, maar ik heb wel het idee dat ik altijd achter de feiten aanloop bij games als Rainbow 6 en Battlefield...

• aojudo
BvZwolle schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 02:09:
[...]

Wireless zal in de meeste gevallen bij FPS een kleine lag veroorzaken, waardoor je dan ook trager kunt reageren. Ikzelf heb ook draadloos (http://support.logitech.c...ess-desktop-mx-3200-laser). Ben er zeer over te spreken, maar ik heb wel het idee dat ik altijd achter de feiten aanloop bij games als Rainbow 6 en Battlefield...
Beter geen wireless dus denk ik. Heeft iemand nog een goede optie voor een toetsenbord met muis samen onder 50 euro, die geen leds heeft?

• BvZwolle
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-02 18:32
aojudo schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 10:22:
[...]

Beter geen wireless dus denk ik. Heeft iemand nog een goede optie voor een toetsenbord met muis samen onder 50 euro, die geen leds heeft?
Ik zou zeggen... zoek wat uit: https://tweakers.net/cate...NzEF2WmKNkpWRqbGKsVFtbCwA
Pagina: 1