Ik zoek een?
Ik het net een pc gebouwd, en daarvoor zoek ik nog een toetsenbord en muis. Mijn pc is wit met zwart, en heeft een grote window aan de zijkant ( pricewatch: Aerocool PGS Value Aero-800 White Edition ). In de case zit multicolour verlichting, dus ik wil het liefst dat de toetsenbord en de muis dat ook hebben, dus dat alles goed matcht. Het hoeft geen mechanisch toetsenbord te zijn (kan ook niet in deze pricerange
).
Wat is je budget?
Mijn budget voor het toetsen en de muis samen is €50.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee. Het moet wel goede kwaliteit hebben en een paar jaartjes meegaan.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik ga het toetsenbord en de muis gebruiken om video's en foto's te bewerlen, en ook om mee te gamen.
Ik het net een pc gebouwd, en daarvoor zoek ik nog een toetsenbord en muis. Mijn pc is wit met zwart, en heeft een grote window aan de zijkant ( pricewatch: Aerocool PGS Value Aero-800 White Edition ). In de case zit multicolour verlichting, dus ik wil het liefst dat de toetsenbord en de muis dat ook hebben, dus dat alles goed matcht. Het hoeft geen mechanisch toetsenbord te zijn (kan ook niet in deze pricerange
Wat is je budget?
Mijn budget voor het toetsen en de muis samen is €50.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee. Het moet wel goede kwaliteit hebben en een paar jaartjes meegaan.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik ga het toetsenbord en de muis gebruiken om video's en foto's te bewerlen, en ook om mee te gamen.