BTO met problemen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 29-12-2025
Goedemiddag Tweakers,

Loop tegen de volgende problemen aan bij het installeren van een BTO Ultrabook 14CL23 (Clevo Ultrabook N240J):

De NVMe SSD die er in zou zitten (Integral INSSD-GM 128gb) krijg ik niet gevonden. Dit houdt in, niet te vinden in Windows (opslagbeheer en hardware beheer niet), BIOS, nergens. Ook bij het installeren van Windows 10 kwam ie niet tevoorschijn. De normale 500gb HDD werkt daarentegen wel prima.

Probleem 2 is dat ondanks dat de accu aangeeft volgeladen te zijn, zodra je de laadkabel ontkoppeld valt heel de laptop uit.

Heb zelf al geprobeerd de bios te updaten, maar kan nergens een nieuwere bios vinden. Intel RST incl drivers geinstalleerd.

Alles mag tot op heden niet baten..

Help aub?

Alle reacties

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:19

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Dit lijkt gewoon een defecte laptop of een combinatie van een defecte accu of laadsystem en een SSD die er gewoon niet in zit.

Betreft dit een nieuwe laptop, zo ja, dan raad ik aan deze terug te sturen naar de leverancier.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 29-12-2025
Dit is ook wat ik denk. Helaas waren ze niet open op zaterdag (iets wat anno 2016 ook echt niet meer kan...) dus morgen maar eens bellen..