Ik ben mij oriënteren op het behalen van Red Hat certificaten, namelijk RHCSA (EX200) en RHCE (EX300). Ik werk al enkele jaren met met Linux. ik heb vooral ervaring met troubleshooting, iets minder met inrichting en/of beheer.
Via mijn werkgever heb ik de mogelijkheid gekregen om een versnelde training te volgen (1 week klassikaal om vervolgens de EX200 en EX300 examens te maken). Echter is dit niet doorgegaan.
Ik krijg nu de mogelijkheid om alsnog 1 week training te volgen, echter richt deze training zich volledig op EX300 (RHCE) en niet op EX200 (RHCSA).
Wellicht dat jullie mij kunnen voorzien van advies.
- Mag je deelnemen aan de EX300 examen, zonder EX200 op zak te hebben?
- Is EX200 te doen zonder training (dus voornamelijk zelfstudie en ervaring)?
- Wellicht zouden jullie sowieso jullie ervaringen willen delen betreft RHCSA/RHCE?
Alvast bedankt!
Via mijn werkgever heb ik de mogelijkheid gekregen om een versnelde training te volgen (1 week klassikaal om vervolgens de EX200 en EX300 examens te maken). Echter is dit niet doorgegaan.
Ik krijg nu de mogelijkheid om alsnog 1 week training te volgen, echter richt deze training zich volledig op EX300 (RHCE) en niet op EX200 (RHCSA).
Wellicht dat jullie mij kunnen voorzien van advies.
- Mag je deelnemen aan de EX300 examen, zonder EX200 op zak te hebben?
- Is EX200 te doen zonder training (dus voornamelijk zelfstudie en ervaring)?
- Wellicht zouden jullie sowieso jullie ervaringen willen delen betreft RHCSA/RHCE?
Alvast bedankt!
EU DNS: 86.54.11.100