Ik heb een tv kaart (pctv pro) en die heeft een afstandbediening nu was mn vraag zijn er progjes om met die afstandbediening winamp te besturen??
Play, pause enz enz
Mzzl
Play, pause enz enz
Mzzl
Verwijderd
Verwijderd
best wel lolligOp dinsdag 26 juni 2001 23:08 schreef Raampie het volgende:
Je kunt ook even hier (http://www.abgcomputers.nl/Afstandsbediening_MP3_Winamp/ExpertColor_Afstandsbediening_MP3) kijken voor een IR ontvanger+AB, maar deze is tijdelijk uitverkocht. Kost wel 49,-. Heeft er trouwens iemand ervaring met de IR ontvanger uit de eerste link? Lijkt mij wel handig.
Verwijderd
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Kijk eventjes naar IRassistent, www.antenet.fi/irassistant/ . Met dit programma kan je heel windows besturen, dus ook winamp. Divx vanuit je luie bank kijken is op deze manier ongelovelijk mooiOp dinsdag 26 juni 2001 19:24 schreef frankey het volgende:
Ik heb een tv kaart (pctv pro) en die heeft een afstandbediening nu was mn vraag zijn er progjes om met die afstandbediening winamp te besturen??
Play, pause enz enz
Verwijderd
Euhm, ja ik heb er wel ervaring mee, ik maak zeOp woensdag 27 juni 2001 02:22 schreef tinus1983 het volgende:
Heeft er trouwens iemand ervaring met de IR ontvanger uit de eerste link? Lijkt mij wel handig.