Hey
Ik had het laatst een video gezien over de IN1 Nano Shield schermbeschermer.
Een geweldig ding dat je iPhone beschermt tegen steken van schroevendraaiers, slagen van hamers, en je kan het zelfs als hamer gebruiken.
Hoewel, een van de grote pluspunten van een iPhone vindt ik hoe het scherm aanvoelt. Mijn vrees met zo'n hoes is dat je scherm niet meer zo glad aanvoelt. Klopt dit?
En wat als ik zo'n vloeibare scherm protector koop?
Een scherm protector moet voor mij deze eigenschappen hebben:
Beschermen tegen stoten (perongeluk tik/slag tegen je scherm bij bijvoorbeeld grijpen naar iets),
krassen van scharen, schroevendraaiers, sleutels, messen, en zand,
tegen vallen van hoofdhoogte (ong 1,90 meter),
beschermen als er iets op valt (e.g een kei van 1dm³),
onzichtbaar zijn,
schermkwaliteit (kleuren) niet omlaag halen,
je moet het niet voelen.
Is er zo'n protector? Zijn vloeibare schermprotectors zo onzichtbaar en gevoelloos? Beschermen ze even goed als de Nano Shield? Alternatieven?
Bedankt!
Ik had het laatst een video gezien over de IN1 Nano Shield schermbeschermer.
Een geweldig ding dat je iPhone beschermt tegen steken van schroevendraaiers, slagen van hamers, en je kan het zelfs als hamer gebruiken.
Hoewel, een van de grote pluspunten van een iPhone vindt ik hoe het scherm aanvoelt. Mijn vrees met zo'n hoes is dat je scherm niet meer zo glad aanvoelt. Klopt dit?
En wat als ik zo'n vloeibare scherm protector koop?
Een scherm protector moet voor mij deze eigenschappen hebben:
Beschermen tegen stoten (perongeluk tik/slag tegen je scherm bij bijvoorbeeld grijpen naar iets),
krassen van scharen, schroevendraaiers, sleutels, messen, en zand,
tegen vallen van hoofdhoogte (ong 1,90 meter),
beschermen als er iets op valt (e.g een kei van 1dm³),
onzichtbaar zijn,
schermkwaliteit (kleuren) niet omlaag halen,
je moet het niet voelen.
Is er zo'n protector? Zijn vloeibare schermprotectors zo onzichtbaar en gevoelloos? Beschermen ze even goed als de Nano Shield? Alternatieven?
Bedankt!