Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• MarcoHoorn
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 28-11 23:01
Hoi, we hebben gaan de CV ketel van zolder naar de bijkeuken verplaatsen. De leidingen gaan ook anders lopen en dan willen we meteen voetventielen/onderblokken erop zetten ivm afregelen en makkelijk verwijderen van de radiator.
Welke zijn interessant voor ons. Er komen totaal 10 radiatoren te hangen, 3 in de woonkamer, 1 in de gang, 4 op de 1e verdieping incl badkamer en 2 op zolder. Waar moeten we op letten? Op zolder komt niet direkt verwarming maar dat kan nog een maandje of wat duren.
Alvast dank,

gr
Marco

• MarcoHoorn
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 28-11 23:01
Sorry voor het forum vervuiling. Ik ga me eerst eens inlezen. Zo simpel is het niet om zomaar wat te doen.
Een onderblok is iets anders dan een voetventiel.

Er komt aan iedere kant van het huis een toe- en afvoerleiding van beneden naar boven met aftakkingen naar de radiatoren. Dus het worden waarschijnlijk rechte ventielen en de draaiknoppen ook recht behalve op de zolder daar komen dan haakse ventielen en draaiknoppen.
Onder de vloer wil ik dan meteen een aansluiting voor een cv-pelletkachel en/ of zonneboiler.
Zoiets heb ik in gedachte.