Ik weet niet of ik deze vraag in de juiste rubriek stel, ik hoop dat mods deze vraag anders op de juiste plaats neer kan zetten?
Mijn vraag:
ik heb hier een laptop met de volgende specificaties en deze loopt tegen 100% processor gebruik aan, ongeacht welk programma ik ga opstarten.
details:
processor: AMD E-300 (1,3 GHZ)
RAM: 8 GB DDR (537 mhz)
Moederbord: pegatron TKBSB
videokaart: 384MBATI AMD Radeon HD 6310
Windows 10 64-bit
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb alles al op virus en malware gescand, geen probleem gevonden.
Ik heb een extra account gemaakt, geeft zelfde probleem
Windows 7 draaide voor de upgrade naar windows 10 prima. Sinds de installatie van windows 10 loopt met name het processorgebruik op naar 100%. Het RAM en HD gebruik komt bijna nooit boven de 50% uit. Gezocht op internet, maar kon geen relevantie vinden.
Verder valt wel op dat met name norton naar 40-70% kan oplopen, maar zodra deze minder wordt, nemen andere programma's dit gebruik weer over.
Iemand een idee wat we hier nog mee kunnen doen?
Mijn vraag:
ik heb hier een laptop met de volgende specificaties en deze loopt tegen 100% processor gebruik aan, ongeacht welk programma ik ga opstarten.
details:
processor: AMD E-300 (1,3 GHZ)
RAM: 8 GB DDR (537 mhz)
Moederbord: pegatron TKBSB
videokaart: 384MBATI AMD Radeon HD 6310
Windows 10 64-bit
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb alles al op virus en malware gescand, geen probleem gevonden.
Ik heb een extra account gemaakt, geeft zelfde probleem
Windows 7 draaide voor de upgrade naar windows 10 prima. Sinds de installatie van windows 10 loopt met name het processorgebruik op naar 100%. Het RAM en HD gebruik komt bijna nooit boven de 50% uit. Gezocht op internet, maar kon geen relevantie vinden.
Verder valt wel op dat met name norton naar 40-70% kan oplopen, maar zodra deze minder wordt, nemen andere programma's dit gebruik weer over.
Iemand een idee wat we hier nog mee kunnen doen?