Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vraag

• CyberFly
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-11 08:21
Voor mijn HTC One M7 zoek ik per direct een vervanger, na een flinke val heeft het toestel verschillende defecten. Helaas zie ik door de bomen het bos niet meer... Hopelijk kunnen jullie mij helpen.

Het grootste nadeel van de One vind ik de HTC rom, ik heb namelijk geen behoefte aan HTC ditjes en datjes en zelfs het aanmaken van een afspraak in de agenda hadden ze verpest... Sinds ik stock Android draai op het toestel werkt alles een stuk fijner. Mijn voorkeur gaat daarom uit naar een toestel met stock Android of de mogelijkheid om er een stock rom op te zetten. Momenteel draai ik 5.1 Google Plus.

De belangrijkste apps voor mij zijn: Gmail, Google agenda en whatsapp. Zolang het toestel net zo vlug als de One is, of vlugger, zit ik goed.
Voor een los toestel wil ik maximaal 300 euro betalen, of gratis bij een 1-jarig abonnement. Een duurder toestel moet gratis zijn bij een 2-jarig abonnement. Maandbedrag van 30-35 euro per maand.

Must have
Stock Android of de mogelijkheid om dit er zelf op te zetten.
Niet groter dan de One (4,7"), kleiner mag.
Notificatie-led
Geen glazen achterkant

Nice to have
Speakers aan de voorkant
Slot voor geheugenkaart
Klepje

Alle reacties

• Volotactus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:38
De Oneplus X is dan mogelijk een optie. Is wel een 5" telefoon, maar is amper groter dan de M7. Een nadeeltje is wel de glazen achterkant, veel te glad. Dus dan zit je wel met een hoesje.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:20

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Aankoopadvies dus schopje naar MAA.

• boyette
  • Registratie: November 2009
De one m8s heeft weinig rommel en anders kan je die uitschakelen. Zeer fijn toestel. Maar klantenservice van HTC is een ramp. Dat wel.

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-11 11:11

WCA

Op een eis na, is de z5 compact wat je zoekt eigenlijk. Deze heeft helaas een glazen achterkant.

Google now launcher erop en je hebt praktisch stock Android
Volotactus schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 18:25:
De Oneplus X is dan mogelijk een optie. Is wel een 5" telefoon, maar is amper groter dan de M7. Een nadeeltje is wel de glazen achterkant, veel te glad. Dus dan zit je wel met een hoesje.
Oneplus x is niet meer te koop.

[ Voor 50% gewijzigd door WCA op 24-07-2016 02:44 ]

Share and Enjoy!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:04
Ik denk dat je water bij de wijn moet doen met je toestel eisen.

De One M7 is relatief groot door de speakers er onder en boven, dus je kunt in plaats van scherm maten ook kijken naar de werkelijke maten van het toestel.

Ik lees dat je stock Android vraagt, maar een iPhone 6/6s is ook 4,7 inch en de Google Apps zijn er ook op te krijgen, dus als formaat heilig is, is dat iets om te overwegen.

Verder zit de LG Nexus 5X in je budget, en dan heb je echt stock, maar die is groter dan 4,7 inch.

Sony Z5c of Z3c zijn ook nog wat kleinere toestellen maar met de verkeerde achterkant, maar dan houd het echt op.

• boyette
  • Registratie: November 2009
wat is er mis met de ONE M8S
Pagina: 1