Is een NAS ook met meerdere mensen te delen?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StopEcocide
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07:26
Ik zoek extra opslag voor mijn muziek, video's en foto's. Voldoet een NAS als ik deze ook met meerdere mensen wil delen, zodat ook zij hun media hierop kunnen plaatsen en zij vanaf hun eigen woonadres bij deze media kunnen? Of zijn er andere technologieën die hier beter geschikt voor zijn?

Ik zoek dus iets waar ik gezamenlijk bestanden kan back-uppen en waar de toegang tot die bestanden vrijwel gelijk is.

Word Aardebeschermer en help mee om ecocide tot een internationale misdaad te maken: Eco Justice 💚🌍💚

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __R__
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:39
Natuurlijk kan dat. Is ook genoeg over te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-09 22:55

TommyGun

Stik er maar in!

Daar is een NAS juist voor ;)

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Ja natuurlijk kan dat. Zelfs met rechten en eigen mappen aan toe... een NAS is daar eigenlijk voor gemaakt :+

Houd er wel rekening mee dat als je met 4 mensen tegelijk een film gaat streamen, je niet genoeg heb aan de goedkoopste NAS bijvoorbeeld.

[ Voor 9% gewijzigd door garriej op 22-07-2016 13:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• borft
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 16:42
Die andere mensen worden dan afhankelijk van jouw Internetverbinding. En met name van jouw upload. Dus afhankelijk van je verbinding is het prima mogelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:11
borft schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 13:52:
Die andere mensen worden dan afhankelijk van jouw Internetverbinding. En met name van jouw upload. Dus afhankelijk van je verbinding is het prima mogelijk :)
Nee, het is altijd mogelijk. Het is alleen afhankelijk van je upload of het werkbaar is. Daarnaast staat de data fysiek wel bij jou. Dus een stukje vertrouwen onderling is ook nodig. Je kunt nog zoveel encrypten en passwords erop zetten, maar als jij root bent wordt het toch mogelijk om dit te omzeilen.
Pagina: 1