Ik heb onlangs een nieuwe GPU aangeschaft, in de veronderstelling om 60 FPS op FHD Ultra te halen. Via de GeForce experience, zijn bij bv. Evolve 2 de aanbevolen instellingen Medium. Dit kan matige optimalisatie zijn van het spel, of mis ik iets? Het enige dat ik zelf kan aan denken is misschien dat het een probleem is met mijn CPU, aangezien deze ook niet "VR Ready" is.
Maar wat is de performance? red je die 60 fps of niet? Het zou kunnen dat je cpu bottlenecked
Je kunt het makkelijk testen door de instellingen hoger te zetten. Als je FPS dan (bijna) niet verandert dan zal het de CPU zijn die je necked, maar dan kun je wat grafische instelling betreft gerust hoger gaan zitten. Ik kan mij overigens sowieso niet voorstellen dat je op medium moet draaien, gezien een GTX 980 al aardig ver komt op very high met 1600p.
Het zou heel goed kunnen dat deze cpu de bottle neck is,mischien niet met alle games.
Wat je zou kunne doen is deze cpu verkopen en een i7 2600/2700 of i7 3770 terug te kopen op vraag en aanbod dan ben je voor +- 100€ weer klaar.
Wat je zou kunne doen is deze cpu verkopen en een i7 2600/2700 of i7 3770 terug te kopen op vraag en aanbod dan ben je voor +- 100€ weer klaar.
Dit hoort niet en ik ga ook van een bottleneck uit, met een 970 + 6700k haal ik 100fps~ op ultra, en met zo'n kaart als die van jou hoor je daar dus echt wel overheen te zitten.
Ga gewoon eens spelen en kijk naar de CPU load en ervaar je lagg? Aanbevolen instellingen zijn nooit aanbevolen gewoon zelf klooien!
Pagina: 1