[Skype] Contact toevoegen*

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Krijgt diegene die je wilt toevoegen als contact een notificatie?

En als diegene een notificatie krijgt, kunnen ze dan de uitnodiging nog weigeren?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-09 09:15
Ja en ja nee, mits het over Skype gaat.

[ Voor 100% gewijzigd door Clavis op 22-07-2016 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:36

DeTeraarist

#Boots2Asses

Als ik in Outlook een contact persoon toevoeg, dan krijgt niemand daar een notificatie van en niemand kan het weigeren.
Wat ik eigenlijk wil zeggen, stel je vraag nog eens maar dan wat duidelijker als dit. Met name de software die je gebruikt noemen is in deze wel zo belangrijk dat er anders geen antwoord gegeven kan worden.

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:37

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 12:24:
Krijgt diegene die je wilt toevoegen als contact een notificatie?

En als diegene een notificatie krijgt, kunnen ze dan de uitnodiging nog weigeren?
Ehh...dat ligt er helemaal aan in of met behulp van welke applicatie jij een Contact wilt toevoegen. In Outlook en andere mailapplicaties krijgen ze dat niet. Neem je bv. Skype for Business, dan krijg ik wel een een notificatie dat iemand me blijkbaar heeft toegevoegd, maar volgens mij niet altijd. Weigeren kun je het niet.

Maar eh..geef even aan over welke applicatie we het hier hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
DeTeraarist schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 15:39:
Als ik in Outlook een contact persoon toevoeg, dan krijgt niemand daar een notificatie van en niemand kan het weigeren.
Wat ik eigenlijk wil zeggen, stel je vraag nog eens maar dan wat duidelijker als dit. Met name de software die je gebruikt noemen is in deze wel zo belangrijk dat er anders geen antwoord gegeven kan worden.
TheVMaster schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 17:44:
[...]

Ehh...dat ligt er helemaal aan in of met behulp van welke applicatie jij een Contact wilt toevoegen. In Outlook en andere mailapplicaties krijgen ze dat niet. Neem je bv. Skype for Business, dan krijg ik wel een een notificatie dat iemand me blijkbaar heeft toegevoegd, maar volgens mij niet altijd. Weigeren kun je het niet.

Maar eh..geef even aan over welke applicatie we het hier hebben.
De gekoppelde applicatie aan dit topic is Skype, ik denk dus dat de TS het over Skype heeft.

[ Voor 103% gewijzigd door Ernemmer op 22-07-2016 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:37

TheVMaster

Moderator WOS
Ernemmer schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 18:49:
[...]

[...]

De gekoppelde applicatie aan dit topic is Skype, ik denk dus dat de TS het over Skype heeft.
Verrek....nu zie ik het. Maar goed....ik zal de titel even aanpassen, mocht de TS het toch niet over Skype hebben, dan wijzigen we het wel weer :+
Pagina: 1