Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217290

Topicstarter
Mijn vraag
Sinds een paar dagen ontstaat er in ene een soort grijze streep in de rechterbovenhoek van mijn samsung s4.
Het zit echter onder de glasplaat maar boven het scherm (kleuren van het scherm komen er gewoon doorheen).

Daarnaast werkt alles ook gewoon naar behoren en als ik op deze plek op het telefoon druk wordt het niet groter. Maar toch wordt de streep elke dag een paar milimeter langer. Het lijkt haast wel tussen het touchscreen en het oled scherm in te zitten?

Heeft iemand hier al reeds meer ervaring mee?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Samsung Galaxy S4

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
-Het is hardware, zelfs als accu eruit is blijft de streep aanwezig.
-Drukken op de plek op het scherm heeft geen invloed.
-Tweakers/google levert hier helaas niets over op.

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/16ln0v4.jpg

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:01
kan het zijn dat je amoled panel een scheur heeft terwijl de bovenliggende glas plaat voor touch nog heel is?
is ie mogelijk gevallen of gestoten voordat het begon?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
als het in het amoled scherm zou zitten had dan de kleur daar niet weg / fout moeten zijn ?

het toestel aan zich is niet noemenswaardig gevallen. behalve de gebruikelijke gebruikersschade zijn er geen grote schades te zien aan het gehele toestel.

Het rare is ook bij een scheur/barst die elke dag paar milimeter langer wordt zou je ook verwachten dat als je er op drukt dat die dan langer wordt maar ik kan er op duwen tot ik een ons weeg de scheur veranderd niet met druk op het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-05 19:35

InFamous

excommunicado

Zit het niet tussen je screenprotector en het glas in? Als ik namelijk naar het meest linkse punt kijk dan zit de streep buiten het amoled scherm (zwarte rand)

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
nee, dat dacht ik eerst ook al daarom juist begin van de week de screen protector vervangen maar het zit onder het glas helaas. net onder een loep lamp gekeken maar het lijkt wel alsof er een stuk folie/coating intern wordt weggebrand / gevreten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:01
Misschien 2 lagen die over elkaar schuiven en dat de lijn ertussen de coating lostrekt?
(Heb verder geen idee hoor, dus als iemand kan bevestigen dat dit soort schermen lijm en coating tussen de lagen hebben...)

Misschien kan je het checken door zijwaartse druk op het scherm te geven, ipv recht naar beneden

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 597256

Dit is een bekend probleem bij de s4, dit is de lijm laag tussen het glas en de lcd.
komt wel vaker voor dat het los laat door warmte of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emil_406
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18-05 22:12
Anoniem: 597256 schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 22:06:
Dit is een bekend probleem bij de s4, dit is de lijm laag tussen het glas en de lcd.
komt wel vaker voor dat het los laat door warmte of iets dergelijks.
Ik heb inderdaad exact hetzelfde gehad. Later kwamen er ook nog kleine vertakkingen aan. Was inderdaad een veel voorkomend probleem bij de s4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
oke dan is de oorzaak duidelijk en mijn s5 heeft een soort gelijk probleem aan de rand van het scherm maar daar zie je duidelijk de lijm bewegen als ik erop druk en is het alleen aan de rand.

ik zal het toestel gereed maken voor reparatie verzending.
Pagina: 1