Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil vooral gamen, zou graag de nieuwere games zo goed en mooi mogelijk willen spelen
Wat mag het systeem gaan kosten?
De PC moet het liefst onder de €1.000 blijven
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Enige wat ik meeneem is een monitor van samsung
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wat het beste is voor mijn geld uiteraard en hoe ik het best kan gamen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik denk gelijk aan video kaarten en mijn gevoel zegt Nvidea maar ik sta altijd open voor andere merken en dergelijke
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Groote, energieverbruik, lawaai maakt mij niet heel veel uit. hij moet alleen niet te warm worden
Ga je overklokken?
Ik heb geen idee hoe het moet dus ik denk dat ik lekker niet ga overklokken
Wat verwacht je van ons?
Het liefst onder de €1.000 euro natuurlijk, ik ga hem alleen voor gamen en misschien wat op het internet zitten. maar hoofdzakelijk gamen. dus kort samengevat voor mijn budget een zo goed mogelijke game PC.
Ik hoop dat ik niet te weinig er nog van af weet en dat jullie mij misschien kunnen helpen.
Alvast bedankt!
Ik wil vooral gamen, zou graag de nieuwere games zo goed en mooi mogelijk willen spelen
Wat mag het systeem gaan kosten?
De PC moet het liefst onder de €1.000 blijven
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Enige wat ik meeneem is een monitor van samsung
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wat het beste is voor mijn geld uiteraard en hoe ik het best kan gamen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik denk gelijk aan video kaarten en mijn gevoel zegt Nvidea maar ik sta altijd open voor andere merken en dergelijke
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Groote, energieverbruik, lawaai maakt mij niet heel veel uit. hij moet alleen niet te warm worden
Ga je overklokken?
Ik heb geen idee hoe het moet dus ik denk dat ik lekker niet ga overklokken
Wat verwacht je van ons?
Het liefst onder de €1.000 euro natuurlijk, ik ga hem alleen voor gamen en misschien wat op het internet zitten. maar hoofdzakelijk gamen. dus kort samengevat voor mijn budget een zo goed mogelijke game PC.
Ik hoop dat ik niet te weinig er nog van af weet en dat jullie mij misschien kunnen helpen.
Alvast bedankt!