Toon posts:

stuurwiel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de laatste tijd veel te veel diablo2 gespeeld :) en ben nou wel weer eens toe aan iets anders. Kwam ik op het idee om maar weer eens formule 1 te gaan spelen. Maar deze keer niet meer met het toesenbord maar met stuurwiel (en pedalen).

`k heb echter geen idee welk stuurwiel te kopen. Iemand suggesties, ervaringen? :?

• _Menno_
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:15
Die Trustmaster stuurtjes schijnen wel goed te zijn

Verwijderd

Topicstarter
Ok maar waarom dan? :?

Verwijderd

Op dinsdag 26 juni 2001 18:51 schreef _Menno_ het volgende:
Die Trustmaster stuurtjes schijnen wel goed te zijn
klopt mijn broertje heeft er 1tje..... werkt echt perfect z'n dingetje

Je moet er alleen wel even eentje zoeken met goeie pedalen want dat is toch wel een zwakte punt van die dingen

Verwijderd

Topicstarter
klopt mijn broertje heeft er 1tje..... werkt echt perfect z'n dingetje
Je moet er alleen wel even eentje zoeken met goeie pedalen want dat is toch wel een zwakte punt van die dingen
Iemand die weet welke pedalen goed zijn?

Verwijderd

welnee man... er gaat nx boven HET stuurwiel... die van ATC-labs. Daar hebben ze echt wrede dingen, ECHTE schakelpookjes, een koppeling en een stuur met echt _veel_ FFB, echt veel meer dan mijn Ferrari FFB, alleen die was dan ook veel goedkoper. Neus zzelf maar ff rond op http://www.act-labs.com/

Verwijderd

Als geld niet uitmaakt moet je absoluut voor een Act-labs gaan. Dat stuurtje met alles d'r op en d'r aan (stuur, schakelbak en pedalen met koppeling) is echt zo goed.

de FF is echt super en het al die uitbreidingen is het net alsof je in een echte auto zit :)

Verwijderd

Topicstarter
Neus zzelf maar ff rond op http://www.act-labs.com/
Bedankt ik zal er ff kijken...

Verwijderd

Topicstarter
wow ziet er goed uit :) Alleen jammer dat ze zo duur zijn... :(

• Karimben
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-11-2025
Sh*t, die zien er echt mooi uit hey,
prijs is wel een beetje :( ach een beetje sparen en dan misschien eens na gaan denken maar weet iemand misschien nog andere goeie (goedkope :P ) stuurtjes, max 200/250 ofzo, kheb nu een Trust Vibration Feedback Rally Master, maar die begint te vervelen

Verwijderd

Topicstarter
Ik zag op de act-labs site dat je alleen met creditcard kunt betalen... Is er ook een andere manier om dat stuurwiel te bestellen dan rechtstreeks van hun site? :? Scheelt ook nog eens in verzendkosten :)

• Vincent17
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-07 00:20
Thrustmaster 360 modena, binnenkort komt er een FFB versie van uit, heeft de op en neer schakel functie van de F1 auto en een normaal pookje.

• Clithopias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-12-2024
thrustmasters zijn wel goed, ik heb nog een t2 (ja, een ouwe) doet het redelijk, alleen hij viel op een gegeven moment de hele tijd uit. toen heb ik hem opengemaakt en alle contactjes schoongemaakt (ook in pedalen) en toen deed ie het weer. maar de veertje's in de pedalen willen wel eens breken, bij mij dus ook en hij ging de hele tijd remmen :) toen had ik bij me pa op zijn werk een nieuw veertje gemaakt en toen was ie weer goed

• Criminelis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-07 23:36
Vrienden van mij hebben een Logitech WingMan Formula Force GP en die zijn daar echt heel erg tevreden mee :):) Het enige wat ik vind is, dat als je je pendalen op een parketvloer zet glijden ze heel erg makkelijk weg ;(. En daar heb je dus weer geen last van als je dat op een vloer met vloerbedakking doet *D*D
Dit stuurtje is nu FL235,- en dat is dan bij de MyCom.

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-08 16:33

markvt

Peppi Cola

ik heb een guillemot race leader force feedback, das een mooi stuurtje (wel prijzig)
meer info mail me dan ff

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• rkrythe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-08 16:19
ik heb zelf zo'n FFB stuur van Microsoft. Ik vind het een heel goed stuurtje

Flickr

• D.R.
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

D.R.

XBox Live Tag: CrazyCavia

Ben zelf in bezit van Act-Labs Force wheel en pook en je kan ze bestellen bij http://www.psxshop.nl kost wel wat centjes.
Maar als je nog fl 2375,00 heb rondslingeren is dit ook wel leuk:
Afbeeldingslocatie: http://www.desktopsims.com/img/hyper/sale.jpg

Flickr | Groningen Eelde Aviation Society | Flightdiary

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 05:11
Een of andere winkel heeft hem hier in NL... Weet niet meer welke dat was, maar het was sinds enige tijd eindelijk weer es een dealer in NL.

Dit stuur rockt erg hard, heb het zelf gehad, het hele setje dus de hele ratteplan:

Stuur: goed stevig, no cheap ass materialen
Pedalen: robuust, en die blijven tenminste staan (heb laminaat)
Versnellingsbak: :9~ en dan nog meer... Echt het ultieme, je wilt niet zonder meer
FF: zeer ruw en hard in te stellen, zeer realistisch en veel verschillende effecten

Had verder ook nog verschillende plaatjes voor de versnellingsbak (maakt er een 7, 5, 4, of Hi/Lo bak van) en andere F1 hendels; de standaard hendels zijn ok, maar die speciale bewegen onafhankelijk van elkaar... :)

Heb hem helaas weg moeten doen :'( omdat het stuur niet op mijn bureau past... :( Ik heb van een vriend van mijn ouders een bureau gekregen, heeft hij custom-made laten maken, een hele serie voor op zijn bedrijf. Lekker 1 bij 2 meter :) alleen is de voorrand zo lang en klote gebouwd dat de schroeven niet kunnen vastklampen... :(

Maar normaal doen die schroeven het wel bij iedereen, zijn zelfde als bij andere stuurtjes, die doen het dus ook niet bij mij. |:(

Edit: ok dan, het is dus de psxshop, link zie post hierboven... :)

.... Ik weet het ook niet

• DarkHelmet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 17:11
He D.R. dat ding staat bij ons in de kantine, het jammere is alleen dat ie geen force feedback heeft.
Of we weten gewoon niet hoe we het aanzetten... ;)

IIG worden hier volgens mij aardig wat dingen opgenoemd die niet of moeilijk te krijgen zijn...

Die Act-Labs is al een tijdje in backorder, zelfs bij Act-Labs zelf, check website.

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

Pagina: 1