Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Dit systeem wil ik gaan gebruiken voor het gamen en gedeeltelijk developen ivm mijn opleiding.
Qua games moet je denken aan city skylines, Hearts of Iron 4, WOT en Overwatch. Ik hoef dus geen triple A games op max settings te runnen in de nabije toekomst. Al is dit wel mooi meegenomen als dit zou kunnen.
Developen zoals Android en het runnen van VM zou ik graag op het nieuwe systeem willen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
600E.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur is al aanwezig. Daarnaast wil ik graag mijn voeding, kast en HDD meenemen naar het nieuw systeem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zelf heb ik nu het volgende systeem:
Heb ook nog het volgende werkgeheugen en HDD die ik niet in de pricewatch kon vinden: D3 4GB 1333-999 K2 KVR en WD 500 GB SAT2 WD5000AADS.
Afgezien van de videokaart komen de onderdelen uit 2010.
De onderdelen die ik graag wil hebben zijn:
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur voor een bepaalde merk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen verdere wensen.
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan te overclocken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Zelf heb ik al een PS4, dus de meeste games zal ik daarop gaan spelen.
Helaas heb ik geen tot weinig verstand van moederborden en werkgeheugen. In de lijst met nieuwe onderdelen heb ik deze twee dan ook niet meegenomen. Ik hoop dat jullie mij daarmee kunnen helpen.
Eventuele veranderingen zijn natuurlijk meer dan welkom, omdat ik zelf niet bepaald op de hoogte ben van de nieuwste ontwikkelingen.
Ik zou het liefst binnen mijn budget van 600E willen blijven, aangezien ik op dit moment niet meer geld beschikbaar heb hiervoor.
Met behulp van jullie hoop ik de beste upgrade te kopen, om een tijdje vooruit te kunnen.
Mocht ik iets gemist hebben, dan vul ik dat natuurlijk graag aan.
Dit systeem wil ik gaan gebruiken voor het gamen en gedeeltelijk developen ivm mijn opleiding.
Qua games moet je denken aan city skylines, Hearts of Iron 4, WOT en Overwatch. Ik hoef dus geen triple A games op max settings te runnen in de nabije toekomst. Al is dit wel mooi meegenomen als dit zou kunnen.
Developen zoals Android en het runnen van VM zou ik graag op het nieuwe systeem willen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
600E.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur is al aanwezig. Daarnaast wil ik graag mijn voeding, kast en HDD meenemen naar het nieuw systeem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zelf heb ik nu het volgende systeem:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 750 Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | MSI P55-GD65 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Asus EAH6950/2DI2S/2GD5 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Cooler Master HAF 922 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | OCZ ModXStream Pro 700W | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 0,- | |
Heb ook nog het volgende werkgeheugen en HDD die ik niet in de pricewatch kon vinden: D3 4GB 1333-999 K2 KVR en WD 500 GB SAT2 WD5000AADS.
Afgezien van de videokaart komen de onderdelen uit 2010.
De onderdelen die ik graag wil hebben zijn:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 181,50 | € 181,50 |
| 1 | Sapphire Radeon RX 480 8GD5 | € 277,01 | € 277,01 |
| 1 | Crucial BX200 240GB | € 65,95 | € 65,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 524,46 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur voor een bepaalde merk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen verdere wensen.
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan te overclocken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Zelf heb ik al een PS4, dus de meeste games zal ik daarop gaan spelen.
Helaas heb ik geen tot weinig verstand van moederborden en werkgeheugen. In de lijst met nieuwe onderdelen heb ik deze twee dan ook niet meegenomen. Ik hoop dat jullie mij daarmee kunnen helpen.
Eventuele veranderingen zijn natuurlijk meer dan welkom, omdat ik zelf niet bepaald op de hoogte ben van de nieuwste ontwikkelingen.
Ik zou het liefst binnen mijn budget van 600E willen blijven, aangezien ik op dit moment niet meer geld beschikbaar heb hiervoor.
Met behulp van jullie hoop ik de beste upgrade te kopen, om een tijdje vooruit te kunnen.
Mocht ik iets gemist hebben, dan vul ik dat natuurlijk graag aan.