Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, muziek produceren, photoshoppen, video's bewerken, video's renderen, streamen, beeld opnemen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€1800 was mijn doel, maar alle PC onderdelen (zonder muis & keyboard) kosten op Alternate.nl: €1900,45
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik koop een nieuwe muis, muismat en toetsenbord voor het gamen:
Muis: Razer Deathadder Chroma (€79)
Toetsenbord: Sharkoon Skiller Pro (€32)
Steelseries Qck
Ik weet niet zeker of ze voldoen aan FPS games zoals cs:go, call of duty etc. dus wil ik graag wat advies over dat.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zit te twijfelen of de graphische kaart gaat passen op de moederbord, sinds het 2 andere merken zijn, ook al maakt het merk niet veel uit, wil ik zeker zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, maar de GTX 1070 blijkt super te zijn en ik wil liefst een Intel processor.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Op hoogste graphic settings spelen en alsnog véél FPS hebben bij zware games, makkelijk (vlotjes) kunnen produceren, zware programma's kunnen runnen, videos van 15-30 minuten op 1080p z.s.m kunnen renderen.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Graag advies, dit is de eerste keer dat ik zelf een PC samenstel, dus heb niet al te veel ervaring maar heb wel veel reviews zitten lezen en onderzoek gedaan.
Graag wil ik ook misschien een goedkopere manier om Windows helemaal legaal te installeren op mijn nieuwe pc, want veel sites zoals ictofficecentre.nl zien er niet betrouwebaar uit en ik wil niet dat Windows na een paar maanden aangeeft dat mijn versie van Windows niet legitiem is. Als de veiligste manier toch wel de Windows DVD is dan doe ik toch dat voor €50 meer.
Hieronder Pricewatch lijst, geeft €1627 aan maar is op Alternate.nl €1900:
Gamen, muziek produceren, photoshoppen, video's bewerken, video's renderen, streamen, beeld opnemen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€1800 was mijn doel, maar alle PC onderdelen (zonder muis & keyboard) kosten op Alternate.nl: €1900,45
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik koop een nieuwe muis, muismat en toetsenbord voor het gamen:
Muis: Razer Deathadder Chroma (€79)
Toetsenbord: Sharkoon Skiller Pro (€32)
Steelseries Qck
Ik weet niet zeker of ze voldoen aan FPS games zoals cs:go, call of duty etc. dus wil ik graag wat advies over dat.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zit te twijfelen of de graphische kaart gaat passen op de moederbord, sinds het 2 andere merken zijn, ook al maakt het merk niet veel uit, wil ik zeker zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, maar de GTX 1070 blijkt super te zijn en ik wil liefst een Intel processor.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Op hoogste graphic settings spelen en alsnog véél FPS hebben bij zware games, makkelijk (vlotjes) kunnen produceren, zware programma's kunnen runnen, videos van 15-30 minuten op 1080p z.s.m kunnen renderen.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Graag advies, dit is de eerste keer dat ik zelf een PC samenstel, dus heb niet al te veel ervaring maar heb wel veel reviews zitten lezen en onderzoek gedaan.
Graag wil ik ook misschien een goedkopere manier om Windows helemaal legaal te installeren op mijn nieuwe pc, want veel sites zoals ictofficecentre.nl zien er niet betrouwebaar uit en ik wil niet dat Windows na een paar maanden aangeeft dat mijn versie van Windows niet legitiem is. Als de veiligste manier toch wel de Windows DVD is dan doe ik toch dat voor €50 meer.
Hieronder Pricewatch lijst, geeft €1627 aan maar is op Alternate.nl €1900:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i7-6800K Boxed | € 448,99 | € 448,99 |
1 | Asus X99-A/USB 3.1 | € 253,50 | € 253,50 |
1 | MSI GeForce GTX 1070 GAMING X 8G | € 540,- | € 540,- |
1 | Seagate Desktop HDD, 2TB | € 70,- | € 70,- |
1 | CM Storm Enforcer | € 69,90 | € 69,90 |
1 | Microsoft Windows 10 Home NL 64bit OEM | € 39,74 | € 39,74 |
1 | Cooler Master Hyper 412S | € 36,95 | € 36,95 |
1 | Asus DRW-24F1MT Zwart | € 14,45 | € 14,45 |
1 | Cooler Master GM G750M | € 79,- | € 79,- |
1 | Crucial BX200 240GB | € 65,95 | € 65,95 |