www.overclockers.co.uk

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• zimmy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-06-2022
Weet iemand of er zo'n zaak in NL zit ? Met name de bundles (Koeler, cpu + board) zien er leuk uit en een Duron 650 'guaranteed to run at 900Mhz' is niet verkeerd :).

Jammer dat de pond zo hoog is :(.

Verwijderd

Eynstein verkocht ze dacht ik (duron 600@900) met garantie ook 'correct me if i'm wrong' :)!!

• Aboe
  • Laatst online: 28-07 08:51

Aboe

dat is in de verleden tijd ja idd..

niet meer dus..

• Muurbestormer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-08 20:38
ik heb er een duron gehaald en een kast (die fans zijn beesten!) maar goed, mn duron was een standaard unlockte, in tegenstelling tot wat ze zeggen op de site. En tsja, van de verzendkosten heb ik nu nog nachtmerries. En over die garantie, kijk maar eens goed, want ze zeggen niet wat voor koeling je ervoor nodig hebt! Dus misschien hebben zij hem wel op stikstof ofzo gekoeld en er dan 900 mee gehaald, maar dat zie ik jou niet doen, dus denk maar niet dat ze een andere sturen als je 'maar' 850 haald ofzow.
Al met al een zeer flexe zaak hoor!

• zimmy
  • Laatst online: 21-06-2022
Nou dat valt wel mee hoor. Ze zeggen duidelijk bij die processors welk Moederbord en welke fans je geacht wordt te gebruiken. Verder hebben ze ook een forum waar klanten kunnen reageren, en ruilen ze inderdaad procs om die niet aan de verwachting voldoen. Mijn Cel.366 op 550 komt er ook vandaan.

Ik vroeg me alleen af of er ook zo'n zaak in NL was ;). Zou best aardig lopen denk ik