Woocommerce productkeuze op basis van stappenplan

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:37
Ik heb een product, dat verkrijgbaar is in 12 variaties.
Het product dient te worden gekoppeld aan een fysiek te koppelen product dat de klant al heeft.
Laatstgenoemde is er in vele variaties en van vele merken.

Nu wil ik via een zo simpel mogelijk stappenplan, dat de juiste variatie product middels keuze van merk en daarna type wordt gekozen. (en dit ook toont welke variant het dus moet zijn)

Van het te koppelen product heeft elk merk zijn eigen varianten.

m.a.w.

productpagina in de winkel
VVV
te koppelen merk
VVV
te koppelen variant (keuzemogelijkheid afhankelijk van vorige keuze dus)
VVV
uitkomst product type x

Als ik het goed heb lukt dit niet met standaard attributen, en add-ons krijg ik weer niet afhankelijk gemaakt van de gekozen variatie :|

Is er een plugin of jetpack achtige plugin dit dit voor elkaar moet kunnen krijgen?

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
paQ schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 22:18:
Is er een plugin of jetpack achtige plugin dit dit voor elkaar moet kunnen krijgen?
En wat heb je allemaal al gezocht/gevonden voordat wij zinloze suggesties geven die jij al hebt doorgenomen?

En als ik het goed begrijp:
A. Ik heb een laptop en zoek een lader, nu wil jij alle merken en varianten van laders tonen?
B. Ik heb een telefoon en zoek een hoesje, nu wil jij alle merken en varianten van hoesjes tonen?

[ Voor 26% gewijzigd door DJMaze op 21-07-2016 23:33 ]

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:37
Heb me vooral het schompes gezocht naar product configurators. Maar die focussen allemaal op de samenstelling van een product.

Wat ik idd wil is bijv dat ik 12 soorten laders heb.
Dan moet je eerst kiezen welk merk je zelf hebt. En als je dat hebt gedaan hangen daar weer 6 modellen aan.
Je kiest je model.

Tadaaaaa dan moet je product x4 hebben bijv.

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Wat je kunt gebruiken is FacetWP en middels wat extra javascript iets als dit bouwen, https://babyartikelcheck.de/kinderwagen

Even de gecompilede js van genoemde shop door een online beautifier halen en je hebt een mooi voorbeeld van hoe je het zou kunnen oplossen. ;)

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Genic227
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 03-10-2023
TM extra product options is hiervoor echt een aanrader. Hier kan je alles toevoegen wat je wilt met plaatjes checkboxen en noem maar op. Gebruik het heel vaak.
https://codecanyon.net/it...a-product-options/7908619

[ Voor 18% gewijzigd door Genic227 op 25-07-2016 13:43 ]

Pagina: 1