• JimDeelen
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07-11-2023
Hey guys,

Ik vroeg me af of er al iets bekend was over de nieuwe amd Processors die allegedly eind dit jaar uitkomen, vooral met betrekking tot de Socket. Ik heb geprobeerd om door de nieuws topic heen te komen maar dat is nogal een onderneming. Vriendelijk bedankt :)

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Alleen technische getalletjes zijn bekend, en juist die zeggen niets over de performance.
Laten we hopen dat er iets moois uitkomt.
Socket zal AM4 heten zegt men verder, maar dat zal je toch wel gevonden hebben?

gewoon op wiki
Wikipedia: Socket AM4

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:12

nelizmastr

Goed wies kapot

Socket AM4, consumenten krijgen quad cores en octacores. Maar de rest is koffiedik kijken en vooral goede internationale nieuwssites volgen. Tweakers hobbelt toch altijd achter de feiten aan.

I reject your reality and substitute my own - R7 5800X3D - B550M PG Riptide - 32GB Ballistix DDR4-3600 @ C15 - RX7800XT - V750 Gold

• JimDeelen
Okay maar het is dus een nieuwe Socket, is natuurlijk heel logisch, dan wachten we nog even met mobo upgraden, dank jullie wel:)

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Maak dan iig niet de fout om gelijk bij release te upgraden ;) Iedereen speculeert dat Zen een gigantische verbetering zal/kan/moet zijn, Bulldozer werd ook al verwacht dat het beter zou zijn maar tot nu toe was het erg teleurstellend, zou dus iig even de reviews afwachten van Zen :) (Zit ook te kijken naar een upgrade van m'n antieke 1090T...)

Fixing things to the breaking point...

• JimDeelen
Ja dat sowieso ik ben altijd heel voorzichtig met die dingen maar wachten opde nieuwe generatie kan alleen maar goed zijn, al os het alleen maar om de sweet, sweet kortingen
Pagina: 1