Excel oplossing

Pagina: 1
Acties:
  • 272 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quasigert
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 23-08-2016
Ik wil graag een formule of een vba code om uit een lijst met datums en tijd de hoogste en laagste waarden van elkaar af te laten trekken, maar er zijn 2 verschillende voorwaarden aan verbonden. Is dit hier de juiste plek om een oplossing daarvoor te zoeken?
...

Excel 2010
...

Gegoogled, maar niet gevonden wat ik zocht.
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Quasigert schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 21:37:
Is dit hier de juiste plek om een oplossing daarvoor te zoeken?
Doe eens gek en druk in Excel op F1 ;)
Hier op Got verwachten we wel wat meer inzet bij een topicstart; daarom vragen we dan ook vriendelijk of je bij 't openen van een topic onze quickstart wilt hanteren. Ook hoef je je niet af te vragen of dit de juiste plek is (hint: neen); daar hebben we immers Waar hoort mijn topic? voor ;)

Hou er rekening mee dat je (véél) meer informatie zult moeten geven in een topicstart dan wat je nu doet; je geeft amper aan wat je nu precies wil en hier kan niemand überhaupt een zinnig antwoord op geven als je niet veel specifieker bent dan dat je nu deed. Open gerust 'n nieuw topic (in het juiste subforum) maar hou dan dus even voorgenoemde quickstart in je achterhoofd. En kies dan ook meteen even een topictitel die de lading dekt; "Excel oplossing" voldoet daar niet echt aan :)

[ Voor 28% gewijzigd door RobIII op 21-07-2016 22:03 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.