Hoi, mijn pc is stuk en omdat ik wat op moest sturen kwam ik er achter dat de cpu fan kapot is.
Een pricewatch: Thermalright True Spirit 140 Power
Hij is uit zijn lagers gelopen.
Er zat een soortgelijke als de
pricewatch: Thermalright TY-14013R, 140mm
op. Die zie ik verder niet leverbaar meer, maar bovenstaande is ook een TY-140 type lijkt het welke in de "clamps" op het koelblok moeten passen.
Nu heb ik een Fractal Design R4 kast met bijhorende fans waar ik erg tevreden over ben.
Is het mogelijk dat ik gewoon een gewone Fractal Design Silent Series 140mm te plaatsen?
Ik zie verder niks over mogelijkheden of overeenkomende dingen.
...
Relevante software en hardware die ik gebruik N.V.T.
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
TY-140 en maten van eerstgenoemde CPU fan komen overeen met de "nieuwe" /thermalright, maar gezien deze na anderhalf jaar al "stuk" is.....
...
Een pricewatch: Thermalright True Spirit 140 Power
Hij is uit zijn lagers gelopen.
Er zat een soortgelijke als de
pricewatch: Thermalright TY-14013R, 140mm
op. Die zie ik verder niet leverbaar meer, maar bovenstaande is ook een TY-140 type lijkt het welke in de "clamps" op het koelblok moeten passen.
Nu heb ik een Fractal Design R4 kast met bijhorende fans waar ik erg tevreden over ben.
Is het mogelijk dat ik gewoon een gewone Fractal Design Silent Series 140mm te plaatsen?
Ik zie verder niks over mogelijkheden of overeenkomende dingen.
...
Relevante software en hardware die ik gebruik N.V.T.
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
TY-140 en maten van eerstgenoemde CPU fan komen overeen met de "nieuwe" /thermalright, maar gezien deze na anderhalf jaar al "stuk" is.....
...
PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita