Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, surfen, streamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€1300
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis is aanwezig, komende week nog €400 budget voor monitor, keyboard en een headset.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ben nu 6 weken bezig met uitzoeken wat werkt en wat niet, welke onderdelen wel en niet bij elkaar passen en wat aansluit bij mijn toekomstige gebruik.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet specifiek maar de GTX 1070 schijnt fantastisch te zijn, tevens schijnen Intel cpu's op dit moment beter te zijn dan alles wat AMD bied voor mensen die mijn gebruik voor ogen hebben.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Topprestaties in alle games die de komende jaren uitkomen.
Ga je overklokken?
Nope, voor mijn eerste build wil ik het vrij safe houden. Als ik over een aantal jaar aan vervanging toe ben ga ik hier zeker naar kijken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag advies over mijn samenstelling. Ik heb bijna alle keuzes gemaakt op basis van reviews in de pricewatch. Tevens zou het fijn zijn als jullie een monitor kunnen aanraden die of met 1080p of 1440p optimaal gebruik maakt van dit systeem voor tussen de €250-€300.
Tips over hoe ik het best Windows kan installeren worden zeer op prijs gesteld. Ik twijfel tussen de usb stick of even een externe optische drive lenen/kopen. Wat raden jullie aan voor iemand die de eerste keer alles gaat ondernemen?
Gamen, surfen, streamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€1300
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis is aanwezig, komende week nog €400 budget voor monitor, keyboard en een headset.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ben nu 6 weken bezig met uitzoeken wat werkt en wat niet, welke onderdelen wel en niet bij elkaar passen en wat aansluit bij mijn toekomstige gebruik.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet specifiek maar de GTX 1070 schijnt fantastisch te zijn, tevens schijnen Intel cpu's op dit moment beter te zijn dan alles wat AMD bied voor mensen die mijn gebruik voor ogen hebben.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Topprestaties in alle games die de komende jaren uitkomen.
Ga je overklokken?
Nope, voor mijn eerste build wil ik het vrij safe houden. Als ik over een aantal jaar aan vervanging toe ben ga ik hier zeker naar kijken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag advies over mijn samenstelling. Ik heb bijna alle keuzes gemaakt op basis van reviews in de pricewatch. Tevens zou het fijn zijn als jullie een monitor kunnen aanraden die of met 1080p of 1440p optimaal gebruik maakt van dit systeem voor tussen de €250-€300.
Tips over hoe ik het best Windows kan installeren worden zeer op prijs gesteld. Ik twijfel tussen de usb stick of even een externe optische drive lenen/kopen. Wat raden jullie aan voor iemand die de eerste keer alles gaat ondernemen?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 206,50 | € 206,50 |
| 1 | Gigabyte GA-B150M-D3H | € 84,31 | € 84,31 |
| 1 | Gigabyte GeForce GTX 1070 G1 Gaming | € 496,10 | € 496,10 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 48,95 | € 48,95 |
| 1 | NZXT S340 Special Edition | € 85,95 | € 85,95 |
| 1 | Microsoft Windows 10 Home NL 64bit OEM | € 39,74 | € 39,74 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16 | € 77,92 | € 77,92 |
| 1 | Corsair CX450M | € 53,95 | € 53,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 91,50 | € 91,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.184,92 | |
[ Voor 3% gewijzigd door Kareltjeftw op 21-07-2016 20:17 ]