Iets verkocht op Ebay, maar wat nu?

Pagina: 1
Acties:
  • 414 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickboy333
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 04-09 08:05
Na jaren lokaal dingen te hebben verkocht (Marktplaats, Tweakers V&A ect) is het me eindelijk gelukt om iets te verkopen op Ebay, het is dan ook niet mis, iets van €2000 (ecl verzenden) en het moet naar Hong Kong.

Maar wat nu, ja verzenden. Maar hoe werkt het betalingsysteem van Ebay? Ik heb ingesteld dat ik het geld op mijn Paypal wil ontvangen. Maar wanneer komt het op mijn Paypal? Zijn er nog dingen waarop ik moet letten? Het verzenden wil ik via DHL worldwide shipping met verzekering doen.

Dus eigenlijk wat general tips hoe ik dit het beste kan afhandelen en graag een uitleg hoe het betelingsysteem werkt aangezien ik dat niet gegoogled krijg (of ik maak me zorgen om niks :))

Alvast bedankt!

TIME TO UPGRADE !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Gewoon zoals elke internationale transactie? Je wacht tot het geld er is, en daarna gebruik je een goede internationale pakjesbezorger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Ik zou in ieder geval fotos maken van het product uit en in de verpakking en ook van de serienummers.

Aangezien de koper buyers protection heeft is het een goed idee om te zorgen dat je overal bewijs van hebt.

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:11

Perkouw

Moderator General Chat
U vraagt wij draaien, zo werkt dat hier helaas niet. Dit topic krijgt een slotje van mij.

Dit topic is gesloten.