alternatief logitech g5 muis i.c.m mijn G15 tobo

Pagina: 1
Acties:
  • 576 views

• saken
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-01 22:42
Ik gebruik al jaren een Logitech G5 muis, na jaren trouwe dienst is deze kapot gegaan (kabelbreuk). Onlangs heb ik voor een tientje dezelfde muis weergekocht, maar ook hier opnieuw kabelbreuk gekregen (bekend probleem?). Wat is een goede alternatief voor de G5? Ik vind hem zo lekker muizen. En 't g15 toetsenbord doet het ook nog prima.

Mvg,

• Kaalus
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Koop een goedkope kabel bij Action, knip aan een kant de stekker eraf en soldeer die in je muis? Als dat het enige is wat kapot is een prima en goedkope fix ;)

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online
Of knip een stukje van de kabel af en soldeer hem opnieuw vast in de muis.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

saken schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 19:14:
Ik gebruik al jaren een Logitech G5 muis, na jaren trouwe dienst is deze kapot gegaan (kabelbreuk). Onlangs heb ik voor een tientje dezelfde muis weergekocht, maar ook hier opnieuw kabelbreuk gekregen (bekend probleem?). Wat is een goede alternatief voor de G5? Ik vind hem zo lekker muizen. En 't g15 toetsenbord doet het ook nog prima.

Mvg,
Ik gebruikte tot voor kort de G5 vanaf het moment dat ie uit werd gebracht, al ben ik later overgestapt op de G5 v2, bij beide geen last van kabelbreuk gehad. Bij de eerste had ik wel het bekende Logitech-euvel dat de muisknop soms 1 klik als dubbelklik registreerde of dat als je de muisknop ingedrukt hield, er ineens een nieuwe klik geregistreerd werd.

Inmiddels ben ik draadloos gegaan, er ligt een G700s naast mijn G15 :)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Foritain
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

Raven schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 17:24:
[...]

Bij de eerste had ik wel het bekende Logitech-euvel dat de muisknop soms 1 klik als dubbelklik registreerde of dat als je de muisknop ingedrukt hield, er ineens een nieuwe klik geregistreerd werd.
Dat is zeker niet Logitech eigen, maar een significant deel van elk merk muis RMA :D

Logische opvolgers vanuit Logitech zouden de G402/502 zijn.

• chickpoint
  • Laatst online: 09-02 08:04
Ik zou voor de eBay optie gaan. De USB kabel is niet heel moeilijk te cervabgen, het zijn maar een paar schroefjes. Daarnaast hoef je niet te wennen aan een nieuw muis!

Mijn G9 is bijna 10 jaar oud en heeft 1 keer een nieuwe kabel gekregen en ik moet zeggen dat alles nog steeds perfect werkt.

Dat de kabel een breuk krijgt is vrij normaal bij kabels die veel bewogen worden. Dit is niet merk gerelateerd maar eerder algemeen bekend. Je hebt gewoon al heel lang plezier van je muis gehad :+

Ik zou je muis een nieuw kabeltje gunnen, is ook lekker duurzaam ipv een goed werkend apparaat weg te gooien :)

Ik heb echt geen 9 tot 5 mentaliteit! Eerder 10 tot 3...

• saken
  • Laatst online: 15-01 22:42
besteld! thnks :-)

• Destrux
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20-11-2025
Mijn vraag van dit topic komt erg dicht in de buurt van de originele vraag. Ik heb sinds 2009 de Logitech G5 muis in gebruik maar helaas zit er een kleine breuk in de kabel. Qua grootte, sensitiviteit en opties van de muis ben ik op zoek naar een goed alternatief. Het liefst een van de nieuwere modellen. Ik heb eens zitten kijken en al behoorlijk wat reviews gelezen en gezien maar ik zie eerlijk gezegd door de bomen het bos niet meer. Heeft iemand een idee voor een geschikt alternatief?

Bij voorbaat dank! :*)

• chickpoint
  • Laatst online: 09-02 08:04
Denk dat je beter even een topic aan kan maken in aankoop advies IPV deze te kapen ;)

Mijn advies blijft nog steeds: Houd je veel van je muis, dan hun hem een nieuw kabeltje!

Ik heb echt geen 9 tot 5 mentaliteit! Eerder 10 tot 3...

• analogworm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12:18
Destrux schreef op woensdag 21 december 2016 @ 16:51:
Mijn vraag van dit topic komt erg dicht in de buurt van de originele vraag. Ik heb sinds 2009 de Logitech G5 muis in gebruik maar helaas zit er een kleine breuk in de kabel. Qua grootte, sensitiviteit en opties van de muis ben ik op zoek naar een goed alternatief. Het liefst een van de nieuwere modellen. Ik heb eens zitten kijken en al behoorlijk wat reviews gelezen en gezien maar ik zie eerlijk gezegd door de bomen het bos niet meer. Heeft iemand een idee voor een geschikt alternatief?

Bij voorbaat dank! :*)
Of je koopt 'm nieuw voor $400,- bij newegg 8)7
https://m.newegg.com/Product/index?itemnumber=9SIA7XZ4RE3096

• Destrux
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20-11-2025
Haha bedankt maar dat is wel een beetje teveel van t goede. Inmiddels heb ik de keuze gemaakt voor een Logitech G403 Prodigy van €49,99.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:54

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

chickpoint schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 08:40:
Denk dat je beter even een topic aan kan maken in aankoop advies IPV deze te kapen ;)
Dit.

Dicht wegens onterechte kick van topic op verkeerde plek.

Trouwens, daar doe ik gelijk wat aan. Verplaatsen naar CAA (maar nog steeds dicht).

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.