Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter152
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 31-10-2024
Goedenavond allemaal,

Nu zat ik mij alvast te orienteren op een nieuwe telefoon. Nu kwam ik de iphone SE die mij in de ogen sprong.

Nu dit een nieuwe telefoon is maar die ik los zie van de reeks 5,5s,6,6s vraag ik mij dus af, wordt de iphone se goedkoper als de 7 uit komt?

Omdat eerst ook de 5s goedkoper werd toen de 6 kwam. Als de SE op hetzelfde prijsniveau blijft, dan komt de 6 en 6s die wel goedkoop worden toch in de buurt van de SE? Verliest dan de SE niet het doel waarvoor het was uitgebracht?

Alvast bedankt.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Niemand die dit weet, behalve Apple.

We kunnen alleen speculeren. Als je in de markt bent voor een nieuwe telefoon bent, is het enige goed advies om 'm nu te kopen als 'm nodig hebt, of te wachten totdat de nieuwste modellen uitkomen. Vaak kun je dan de 'oude' modellen voor een lagere prijs krijgen, of het nieuwste model voor dezelfde prijs. Het 'mooie' van Apple producten is dat de prijs tussen releases door vaak hetzelfde blijven (uitgezonderd eventuele grote wijzigingen in wisselkoersen of andere externe invloeden).

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankym
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-09-2024
even in me glazen bol kijken........ mmmmm...... nee . ;)

als je het vraagt of het zin heeft om nog even te wachten.
ik denk dat het weinig zal schelen . apple houdt de prijs vaak nog hoog het zal misschien tientjeswerk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 21:08

SuBBaSS

-has Ryzen

frankym schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 18:48:
even in me glazen bol kijken........ mmmmm...... nee . ;)
Die van mij zegt dat tegen die tijd de iphone SE S Plus ook aangekondigd wordt en aangezien Apple sowieso bekend staat om z'n stuntprijzen is de kans dan ook erg groot dat het "ja" is. :+

Is natuurlijk lastig wat over te zeggen, behalve dat als de SE vanwege de 7 goedkoper zou moeten worden, dat dan ook voor overige toestellen zou moeten gelden. Of beter: waarom zou dat dan alleen voor de SE gelden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

Ik denk dat de SE toch een soort buitenbeetje blijft, wat prijzen en modelopvolging betreft. Het toestel zelf is natuurlijk geweldig kwa specs en prijs.

Ik denk dat, wanneer de 7 en 7 Plus er zijn, de 6s en 6s Plus een paar tientjes goedkoper worden. De oudere 6 en 6 Plus worden dan weer de 'instapmodellen'.

De SE valt hier toch buiten. Het is een ander soort toestel. Pas wanneer er ooit een SE 2 of iets dergelijks komt, zal de SE misschien 20 euro goedkoper worden.

Maar zoals hier al gemeld door medemensen; het is speculeren en feiten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zkotz
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-02-2024
De SE zal niet goedkoper worden, denk ik. Het toestel is pas een half jaar op de markt als de iPhone 7 wordt geïntroduceerd.

En het prijsverschil met de iPhone 6s is zo enorm, dat de iPhone 6s best wat goedkoper neergezet kan worden en toch nog een stuk duurder blijft dan de SE. Officiële Apple-prijzen zijn €750 voor de 16gb 6s, en € 490 voor de 16gb SE.

Dus als de 6s €100 goedkoper wordt bij launch van de iPhone 7, dan is-ie nog steeds ruim €150 duurder dan de SE.

Ik heb trouwens de SE (vind de prijzen van de 6s nergens meer over gaan en de 7 wordt waarschijnlijk meer van hetzelfde), beste phone-aankoop ever.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frans74
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 03-04 17:32
Wel dus. SE is 4 tientjes goedkoper geworden met de intro van de 7 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-09 21:31
Verdomd! Ik zie het. Maar alleen het 64GB model dan.
Pagina: 1