Ik heb een HP Pavilion 15-ab131nd. Ge-upgrade naar Windows 10. Sinds de upgrade is mijn WiFi verbinding om te huilen. Valt vaak weg, totaal geen bereik. Op de HP en Broadcom website is er geen aparte driver voor mijn Broadcom BCM43142 te downloaden.
Ik werk nu op een externe WiFi adapter.
Ik heb al wel wat louche drivers gevonden die wel een verbetering voor het bereik waren maar niet stabiel waren. Ik wil heb nu 2 opties. Ik achterhaal wat voor verbinding mijn WiFi adapter heeft (M2, mini PCIE, etc) en koop een nieuwe en bouw deze in. Of ik koop een kleine externe WiFi adapter en schakel de Broadcom uit.
Waar kan ik software matig vinden wat voor poort/verbinding mijn WiFi adapter heeft?
Wie heeft er ervaringen met kleine externe usb WiFi adapters?
Bedankt!
Ik werk nu op een externe WiFi adapter.
Ik heb al wel wat louche drivers gevonden die wel een verbetering voor het bereik waren maar niet stabiel waren. Ik wil heb nu 2 opties. Ik achterhaal wat voor verbinding mijn WiFi adapter heeft (M2, mini PCIE, etc) en koop een nieuwe en bouw deze in. Of ik koop een kleine externe WiFi adapter en schakel de Broadcom uit.
Waar kan ik software matig vinden wat voor poort/verbinding mijn WiFi adapter heeft?
Wie heeft er ervaringen met kleine externe usb WiFi adapters?
Bedankt!