Hallo beste mede tweakers!
Ik ben sindskort begonnen als stagair bij een ict bedrijf met een kleine ontwikkel afdeling.
Ik hou me bezig met een verkennend project om apps te gaan schrijven voor intern (en wie weet later ook publiek) gebruik.
Alles gaat prima, tot nu toe.
Voor UWP en Android heb ik nu een een executable gemaakt. Maar nu komt iOS.
Ik weet waarschijnlijk al wel wat het antwoord is, maar hoe maak je een inhouse app voor de iPhone?
Voor zover ik kan zien heb je daar een enterprise account voor nodig.
Op zich niet verkeerd, maar het kost wel $300 per jaar!
Dat is natuurlijk veel te veel geld om neer te leggen voor alleen maar wat verkennend werk.
Is dit echt de enige manier om de app intern te kunnen delen?
Als dat zo is, dan lijkt het mij bijna alsof Apple je wil tegenhouden om hun platform te gebruiken...
Erg vreemd.
Ik hoop dat ik iets over het hoofd zie, dat zou erg fijn zijn.
Bedankt voor het lezen,
Dion Dokter
Ik ben sindskort begonnen als stagair bij een ict bedrijf met een kleine ontwikkel afdeling.
Ik hou me bezig met een verkennend project om apps te gaan schrijven voor intern (en wie weet later ook publiek) gebruik.
Alles gaat prima, tot nu toe.
Voor UWP en Android heb ik nu een een executable gemaakt. Maar nu komt iOS.
Ik weet waarschijnlijk al wel wat het antwoord is, maar hoe maak je een inhouse app voor de iPhone?
Voor zover ik kan zien heb je daar een enterprise account voor nodig.
Op zich niet verkeerd, maar het kost wel $300 per jaar!
Dat is natuurlijk veel te veel geld om neer te leggen voor alleen maar wat verkennend werk.
Is dit echt de enige manier om de app intern te kunnen delen?
Als dat zo is, dan lijkt het mij bijna alsof Apple je wil tegenhouden om hun platform te gebruiken...
Erg vreemd.
Ik hoop dat ik iets over het hoofd zie, dat zou erg fijn zijn.
Bedankt voor het lezen,
Dion Dokter