Iemand doodmaken met een blije mus.....
Ik vind dat je die superorb eraf moet gooien en er een echte koeler op moet doen
is veeeeel te warm, wat heb je nog meer in je kast van fans ed?
UTFS
1) JA is te warm
2) zit je orb er wel goed op ( maakt hij wel goed contact )
3) Heb je teveel of te weinig koelprut erop gedaan ?
Koop een andere koeler
1) JA is te warm
2) zit je orb er wel goed op ( maakt hij wel goed contact )
3) Heb je teveel of te weinig koelprut erop gedaan ?
Koop een andere koeler
jij zit ook altijd te kankeren heOp dinsdag 26 juni 2001 18:30 schreef hervaz het volgende:
Ik vind dat je die superorb eraf moet gooien en er een echte koeler op moet doen
kap nou es
laat hem zijn tt superorb er lekker ophouden als hij dat wil
dat is hier het probleem hier niet
ga jij nou maar je coolermastertje vervangen!!
ja 't is wel warm, maar ik merk ook hier duidelijk dat door een hoger omgevings temp de temp in de kast niet lineair mee stijgt, maar eerder parabolisch
't is niet anders maar 63' stressed met warrem weer kan nog wel.
Die van mij wordt ook al snel zo warm, zelfs direct na het opstarten staat het hier al op 50*C. Na een tijdje werken meestal niet hoger dan 60*C.
Schijnt te moeten kunnen, ze zijn gemaakt met een max. temp. van 90 graden dussss....
P.S. ik heb een Sphire koeler tot 1,2GHZ op een duron 900 @ 954 (106*9)
Schijnt te moeten kunnen, ze zijn gemaakt met een max. temp. van 90 graden dussss....
P.S. ik heb een Sphire koeler tot 1,2GHZ op een duron 900 @ 954 (106*9)
een duron hoort op de standaard snelheid op max 20 graden bove de ambient temp te zitten. Maar natuurlijk niet als je kast 40 graden is aan de binnenkant!!!
en dat kan makkelijk, zelfs met een coolermastertje
en dat kan makkelijk, zelfs met een coolermastertje
hmmm ik hb mijn kast dus openstaan, dus extra fans in mijn kast heeft niet veel zin...
Ik heb niet te veel/weinig koelpasta erop voor zover ik weet. Is niet de eerste koeler die ik op een proc pruts dussss...
kan mijn voltage wel wat naar beneden halen maar daar word ie ook weer minder stabiel van.(ja dat heb ik al geprobeerd
)
Ik heb niet te veel/weinig koelpasta erop voor zover ik weet. Is niet de eerste koeler die ik op een proc pruts dussss...
kan mijn voltage wel wat naar beneden halen maar daar word ie ook weer minder stabiel van.(ja dat heb ik al geprobeerd
Verwijderd
Met mijn thermoengine en redelijk wat case fans word mijn processor 48 graden bij 23 graden kast temp. Dus ik denk dat jouw temp helemaal niet zo slecht is...
Verwijderd
144 fsb is wel wreed zeg! Ik kom niet hoger dan 110
Maargoed, ik vond het ook warm weer dus ik heb de voltage maar eens op 1,5V gezet met een lagere multiplier >7x110@24oC
Snelheid scheelt niet echt heel veel met 910 MHz.
Dus probeer eens een mpl van 6x144 en de voltage lager.
Hmm, ik heb wel een Alpha met 50Wpelt en 60mm+92mm YS-tech fans met een duct direct uit de kast blazend. Scheelt ook wel
Maargoed, ik vond het ook warm weer dus ik heb de voltage maar eens op 1,5V gezet met een lagere multiplier >7x110@24oC
Snelheid scheelt niet echt heel veel met 910 MHz.
Dus probeer eens een mpl van 6x144 en de voltage lager.
Hmm, ik heb wel een Alpha met 50Wpelt en 60mm+92mm YS-tech fans met een duct direct uit de kast blazend. Scheelt ook wel
huh?? zo warm???
Ik heb een Duron 850 op 1000 Mhz (10x100) en heb hem nog nooit boven de 50 graden zien komen. Dus ook als ik hem stress test met een koe ofzo...! Oh ja... er zit een GlobalWin FEP32 bovenop...
Ik zou toch de boel maar eens ff gaan checken....
Ik heb een Duron 850 op 1000 Mhz (10x100) en heb hem nog nooit boven de 50 graden zien komen. Dus ook als ik hem stress test met een koe ofzo...! Oh ja... er zit een GlobalWin FEP32 bovenop...
Ja dat dacht ik dus ook, vandaar de post, we hebben het hier namelijk over IDLE temperaturen.Op dinsdag 26 juni 2001 22:43 schreef NeoReY het volgende:
huh?? zo warm???
Ik weet dat die superorb niet zo super is maargoed nu ik dit zie denk ik toch dat ik maar een thermoengine ga halen, of een GlobalWin FEP32 ghe.
Mijn systeem is verder wel ROCK STABLE, het heeft twee dagen(kwas weg het weekend
tis alleen die temperatuur.....
Pagina: 1