Een klein weekje geleden heb ik een systeem besteld bij Azerty (enkel onderdelen, montage doe ik zelf).
Gemonteerd, en niets werkte, tot de conclusie gekomen dat Processor defect was.
Deze DOA gemeld en systeem verder in orde gebracht met andere CPU.
Na assemblage bleken er problemen te zijn met de USB poorten.
Moederbord ook DOA gemeld en op eigen kosten beide producten teruggestuurd.
Nu krijg ik net te horen dat er niets mis is met het moederbord en ik nog eens extra kosten moet betalen om het moederbord terug te krijgen.
Ik heb alles nog maar ongeveer 7 dagen geleden aangekregen dus ruim binnen de 14 dagen dat je een artikel kan terugsturen.
Nu ze testen hebben gedaan die ik NIET heb gevraagd, kan ik nog gewoon mijn geld terugvragen voor het moederbord? Ik wil het niet meer want ondertussen kost het bordje al bijna het dubbele.
Gemonteerd, en niets werkte, tot de conclusie gekomen dat Processor defect was.
Deze DOA gemeld en systeem verder in orde gebracht met andere CPU.
Na assemblage bleken er problemen te zijn met de USB poorten.
Moederbord ook DOA gemeld en op eigen kosten beide producten teruggestuurd.
Nu krijg ik net te horen dat er niets mis is met het moederbord en ik nog eens extra kosten moet betalen om het moederbord terug te krijgen.
Ik heb alles nog maar ongeveer 7 dagen geleden aangekregen dus ruim binnen de 14 dagen dat je een artikel kan terugsturen.
Nu ze testen hebben gedaan die ik NIET heb gevraagd, kan ik nog gewoon mijn geld terugvragen voor het moederbord? Ik wil het niet meer want ondertussen kost het bordje al bijna het dubbele.