Toon posts:

videokaart welke?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
HAllo heb nu een Nvidea tnt2 32mb voor pci .
Mijn vraag is welke kaart is veel beter dan deze zo rond de 5 a 600 gulden (moet wel voor pci zijn heb geen agp slot).Speel voornamelijk COunterstrike en vroeg me af of het nog beter kan please help ,dank voor de moeite!;)

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
geen AGP slot
ik zou die 5 a 600 in een nieuw mobo en cpu investeren

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
zet vooral je systemspecs dr niet bij...

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11:43

GaMbiNo

1337

Een Geforce GTS in een P166 MMX ofzo?? :?
SICK |:(

Oooh het is pas z'n eerste post, dat verklaart veel :)

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
>> [url="/listtopics.php/8"]Videoplanken & Beeldkanonnen[/url] :)

• GambitRS
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Geen AGP slot? Hmmm, laat me raden, trage cpu? Ik denk dat de enige kaarten die voor de PCI worden verkocht worden gemaakt door ATI (radeon pci? kweenie | (edit)Radeon 32MB SDR is voor de pci te koop), 3DFX (Voodoo3 PCI, moet je denk ik wel goed zoeken), etc. maar ik denk dat je beter een nieuwe mobo+cpu kunt kopen. Voor dat geld heb je al een AMD mobo + Duron 800

MechWarrior || Monsters Game

• Alpine
  • Laatst online: 22-08 21:22

Alpine

Twisted animator

als Counter strike al niet snel genoeg gaat dan moeten er meer dingen worden vernieuwd aan je systeem. Zoals een moederbord met AGP slot en een CPU.

edit: Een GeForce 2 GTS zal het dan niet veel verbeteren en is dan zonde van je geld.

• DaRKoNe
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-11-2025
Creative 3D Blaster GeForce2 MX 32MB

Kost 341,- (zie Pricewatch)

De andere PCI kaarten die beter zijn dan de NVidia TNT2
de Voodoo5 5500 en de 3Dlabs Oxygen VX1 zijn boven de 600,-

Ik heb geen idee wat voor kaart de Oxygen is... ik zie m nu pas voor t eerst... :P

• Alpine
  • Laatst online: 22-08 21:22

Alpine

Twisted animator

Een Oxygen is voor professioneel gebruik van 3DS MAX, AutoCAD, Lightwave enz. Is een zeer goede kaart maar je hebt er alleen plezier van als je 1 van de bovenstaande programma's vaak gebruikt. Het is niet goed voor spelletjes en presteerd ongeveer als een TNT2 ultra in Direct3D. OpenGL is 'ie wel goed in.

• DaRKoNe
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-11-2025
Op dinsdag 26 juni 2001 20:35 schreef Alpine het volgende:
Een Oxygen is voor professioneel gebruik van 3DS MAX, AutoCAD, Lightwave enz. Is een zeer goede kaart maar je hebt er alleen plezier van als je 1 van de bovenstaande programma's vaak gebruikt. Het is niet goed voor spelletjes en presteerd ongeveer als een TNT2 ultra in Direct3D. OpenGL is 'ie wel goed in.
Ok... weer wat geleerd... kzag m staan in de Pricewatch... maar wist niet wat voor kaart t precies was... dus dacht: Ik druk die er ook gewoon neer. Maar als ie echt voor progs als AutoCAD etc. is... dan hoort die er dus niet echt bij...

Dan wordt t dus:
Creative 3D Blaster GeForce2 MX 32MB

Kost 341,- (zie Pricewatch)

De andere PCI kaart die beter is dan de NVidia TNT2
de Voodoo5 5500 kost meer dan 600,-

Verwijderd

Hij was dus een nieuw topic begonnen, omdat hij dit topic niet meer kon vinden >:)
Sorry ff opnieuw .heb dus nu p3 700 met intel moedrboard en 196 mb intern.Heb een videokaart nvidea tnt2 32 mb pci en wil graag een betere video kaart ,speel voornamelijk counterstrike. Wat zijn jullie suggesties voor videokaart pci. Dank
Is het wel mogelijk dat deze
edit:
,hier stond een niet aardig woord, gozer
geen AGP slot heeft?? Hij heeft NB een P3!

Verwijderd

Op dinsdag 26 juni 2001 20:48 schreef zware_jongen het volgende:
Hij was dus een nieuw topic begonnen, omdat hij dit topic niet meer kon vinden >:)
[..]

Is het wel mogelijk dat deze
edit:
,hier stond een niet aardig woord, gozer
geen AGP slot heeft?? Hij heeft NB een P3!
intel 810 chipset ofzo??

nu denk ik dat een geforce 2 mx pci wel een leuk kaartje is.. zijn systeem is verder wel goed..

Verwijderd

Het zal niet je TNT-kaartje zijn die de boel vertraagt, maar eerder je PCI-slot. Dus het heeft totaal geen zin een snellere videokaart te kopen. Een mobo met AGP-slot lijkt me eerder iets om aan te denken als je een nieuwe videokaart wil kopen.

Verwijderd

Op dinsdag 26 juni 2001 20:53 schreef limp_bizkit het volgende:

[..]

intel 810 chipset ofzo??

nu denk ik dat een geforce 2 mx pci wel een leuk kaartje is.. zijn systeem is verder wel goed..
Ja maar bestaan die met alleen PCI-slots? Of zit daar zowiezo een AGP slot in. Dan gaat de discussie namelijk de andere kant op, want dan kan hij veel beter voor een AGP kaart gaan...

Verwijderd

Koop gewoon een voodoo5.5500 als je niet voor een ander mainboard gaat.
Ik heb een aantal benchmarks gezien van de voodoo5.5500 agp vs pci en de agp is niet daverend veel sneller.

http://www.tweakers.net/pricewatch/7224

356,-

je moet ze ff mailen want dit is de agp versie maar misschien hebben ze ook wel een pci versie voor dezelfde prijs.

En als je p3-700 + tnt2 cs niet goed laten lopen (niet snel, mooi genoeg) zou ik toch maar eerst eens wat aan het driver zoeken gaan voor videokaart, mobo etc etc.

Mijn oude computer is een p3-500 met voodoo3-3000 pci en daar loopt cs als een tiet.
Uiteraard is alles sneller op mijn nieuwe comp, maar die zoveel fps extra zie je toch niet met het blote oog.
Pagina: 1