Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Vraag
Beste antwoord (via Damic op 28-07-2016 20:04)
I reject your reality and substitute my own
Alle reacties
I reject your reality and substitute my own
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Als hij langer uitgestaan heeft, duurt het ook iets langer, maar meestal niet meer dan 15 minuten.
Dat kan een instelling zijn (kleurtemperatuur). HDMI of DVI maakt niet uit, tenzij je voor verschillende ingangen een ander kleurprofiel kan kiezen.Damic schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 13:10:
Vorig scherm was goed, behalve dan de kleur wit, dat was meer geel dan wit. Het enigste dat ik zou kunnen proberen is een hdmi kabel in de plaats van de dvi.
[ Voor 48% gewijzigd door Fairy op 21-07-2016 13:46 ]
Heb maar een mail naar de veiling site gestuurd, ik vind dat niet kunnen dat ze zeggen "gereinigd en getest"
edit: ik ben terug over gegaan naar mijn oud scherm en wat me opviel was dat de voeding van de hp heel heet stond, scherm trekt 12V/3.33A en voeding geeft 12V/3.33A
[ Voor 60% gewijzigd door Damic op 21-07-2016 19:28 . Reden: warmte ]
Dank U Troostwijk