Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:15

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Topicstarter
Mijn vraag
Ik ben juist terug van een kavel ophalen en daar had ik een hp 23xi scherm gekocht, maar nu zit ik met een probleem: het beeld langs de linker kant is groener en vertoont hele fijne lijnen, kan daar iets aan gedaan worden of is het scherm voor de vuilbak?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 7 pro
AMD FirePro V4900 (FireGL V)
DVI kabel

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Scherm driver geïnstalleerd + reboot
Scherm factory reset

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Beste antwoord (via Damic op 28-07-2016 20:04)

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:53

nelizmastr

Goed wies kapot

Andere kabel geprobeerd? Andere PC of videokaart geprobeerd? Als dat allemaal niks doet is het een containersollicitatie ja.

I reject your reality and substitute my own

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:53

nelizmastr

Goed wies kapot

Andere kabel geprobeerd? Andere PC of videokaart geprobeerd? Als dat allemaal niks doet is het een containersollicitatie ja.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Topicstarter
Vorig scherm was goed, behalve dan de kleur wit, dat was meer geel dan wit. Het enigste dat ik zou kunnen proberen is een hdmi kabel in de plaats van de dvi.

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Ik heb een 24" scherm van HP. Die is bij het aanzetten links ook iets donkerder, maar als hij opgewarmd is, is hij weer egaal.

Als hij langer uitgestaan heeft, duurt het ook iets langer, maar meestal niet meer dan 15 minuten.
Damic schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 13:10:
Vorig scherm was goed, behalve dan de kleur wit, dat was meer geel dan wit. Het enigste dat ik zou kunnen proberen is een hdmi kabel in de plaats van de dvi.
Dat kan een instelling zijn (kleurtemperatuur). HDMI of DVI maakt niet uit, tenzij je voor verschillende ingangen een ander kleurprofiel kan kiezen.

[ Voor 48% gewijzigd door Fairy op 21-07-2016 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Topicstarter
Nope verbeterd niet, ik kan ook de hdmi kabel niet testen want ik heb geen hdmi uitgangen, alleen 2x dp en 1x dvi.

Heb maar een mail naar de veiling site gestuurd, ik vind dat niet kunnen dat ze zeggen "gereinigd en getest" :(

edit: ik ben terug over gegaan naar mijn oud scherm en wat me opviel was dat de voeding van de hp heel heet stond, scherm trekt 12V/3.33A en voeding geeft 12V/3.33A

[ Voor 60% gewijzigd door Damic op 21-07-2016 19:28 . Reden: warmte ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Topicstarter
Zag vandaag mijn bank afschriften na en had een rare terug storting van een stichting dat ik niet ken, eventjes de rekening nummers gecontroleerd en heb het bedrag van het scherm terug gekregen.

Dank U Troostwijk ;)

Pagina: 1