Plissé Hordeur voor schuifpui

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky-Shirt
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

Lucky-Shirt

Happy as a pig in shit

Topicstarter
Sinds 2 weken in bezit van een nieuwe woning en het gevecht om vliegend gespuis buiten te houden is begonnen. Ik ben dan ook op zoek naar een plissé hordeur voor de schuifpui.

Het moet een dubbele hordeur worden die vanuit het midden naar beide kanten open gaat.

Ben al de nodige sites af aan het struinen, mijn keuze voor nu valt op een Luxaflex Allure hordeur. Alleen de levertijd valt mij erg tegen, 5 tot 8 weken.
https://www.zonweringvoor...lisse-hordeur-allure.html

Andere opties zijn bijv. Bruynzeel en kom ook wat minder bekende merken tegen, o.a. Veneta en hordeuren van websites als horrengigant.nl , horren.com etc.. Alleen dan is niet duidelijk welk merk je krijgt.
http://www.veneta.com/pliss-hordeur/nl/product/3233/
https://www.horrengigant.nl/
http://www.plissehordeure...sse-horren/plisse-hordeur

Ik ben vooral benieuwd of er Tweakers zijn met een plissé hordeur. Welk merk en wat is je ervaring met de hordeur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:37
Heb zelf een hordeur van horrengigant. Best tevreden over, deugelijk ding. Wel maar naar 1 kant openen, dus niet wat je zoekt. Echter heb ik deze (en anderen) laatst bij de Hornbach zien staan. Als ik jou was zou ik daar eens gaan kijken, dan kun je ongetwijfeld ook achter het merk komen en goed beoordelen of het wat is.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01:29

Speedmaster

Make my day...

Heb zelf al bijna 30 jaar een rolhordeur van Hamstra.

http://www.hamstrahorren.nl/assortiment/deuren/plissehor/

Ze leveren ook maatwerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky-Shirt
  • Nu online

Lucky-Shirt

Happy as a pig in shit

Topicstarter
Een dubbele is zover ik weet niet anders dan twee enkele naast elkaar.

Een bezoekje aan de Hornbach is zogedaan, vind wel prettig om de onbekendere merken eens te zien.
Wat betreft prijs ontloopt het elkaar voor zover ik nu kan zien niet veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Wij hebben ook een plisse hordeur. Geen idee van welk merk, hij is geinstalleerd door het bedrijf dat al onze raam en deurbekleding heeft gedaan.

Bevalt an sich prima maar nu na 6 jaar is één van de 4 spandraden in de hor stukgegaan en heeft een kat uit de buurt zitten krabben aan de hor waardoor een stel van de vouwen is opengescheurd.

Bij ons zit hij aan de buitenkant, noodzakelijk wegens de constructie, dat lijkt de levensduur dus niet ten goede te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01-05 16:57

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ik heb onlangs horren van horren.com besteld. Prima spul. Zo te zien is het in eigen werkplaats gemaakt (vandaar ook de mogelijkheid om op de millimeter nauwkeurig de maat op te geven), dus dat geeft ook aan waarom er geen merk bekend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky-Shirt
  • Nu online

Lucky-Shirt

Happy as a pig in shit

Topicstarter
Ik heb een hordeur besteld bij horren.com. Na een telefoontje goed te woord gestaan en de levertijd (4 werkdagen) gaf de doorslag. Hoop volgende week een mooie hordeur te hebben en de muggen buiten te kunnen houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282488

Sinds woensdag hebben wij door het hele huis horren van Vaneta. Ook bij de openslaande deuren hebben wij een plisse hordeur. Kwaliteit is zeer hoog en de service heel goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmeh
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-04 12:26
Ik ook laatst een plissé-hordeur bij horren.com besteld, sameb met vier andere bewoners van ons complex wat een mooie kwantumkorting opleverde. Daarvoor veel vragen per mail aan de klantenservice gesteld en altijd heel snel en duidelijk antwoord gekregen. Aanrader!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pizza_Boom
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 05-05 16:12
Hier ook een plissé hordeur. Gelijktijdig met de nieuwe schuifpui besteld en laten plaatsen (bij dezelfde leverancier). Kan makkelijk gedemonteerd worden. Ik vraag mij alleen af: Waarom naar 2 kanten openen? Lijkt mij verdomde onpraktisch, je schuifpui opent toch ook maar naar 1 kant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DYX
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-03 15:25

DYX

Vorige week ook onze plisse hordeur binnengekregen voor onze openslaande deuren via www.horrenstore.nl. Best wel even moeten zoeken aangezien wij blijkbaar een afwijkende maat hadden (1.94x2.41) waardoor veel standaard merken niet pasten. Degene die we nu hebben is van het huismerk(in duitsland gemaakt) en past en werkt echt perfect.

Wat me wel opviel is dat je goed moet kijken naar de prijs(moet je sowieso doen, maar toch). De Luxaflex zie je makkelijk voor bij komen voor 800,- terwijl je deze ook voor rond de 500,- kan krijgen.
Pagina: 1