Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yagermeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:15

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

Topicstarter
Mijn vraag

Voor ons bedrijf willen we ons huidige logo een beetje moderniseren naar iets nieuwers omdat we nog een vrij oud en donker logo hebben. Onze oude designer is echter niet meer bereikbaar om de psd files etc te vragen. Graag zou ik willen weten hoe ik het effect op onderstaande foto kan namaken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/KE2RxDOkcz5M9tEq81mhJ5z8/thumb.jpg

Het lijkt een beetje op emboss maar de hoekjes zijn helemaal anders. Weet iemand misschien een tutorial of iets hoe ik dit effect kan nabootsen?

-Te huur

Beste antwoord (via Yagermeister op 21-07-2016 11:31)

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:44

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Logo's zoals in jouw voorbeeld zijn ook al behoorlijk gedateerd hoor. Tegenwoordig is alles 'flat'. Google dan ook maar eens op 'flat logo', 'flat ui' e.d. Ik zou het mooi clean en simpel houden :)

Professioneel Heftruck Syndroom

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:44

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Logo's zoals in jouw voorbeeld zijn ook al behoorlijk gedateerd hoor. Tegenwoordig is alles 'flat'. Google dan ook maar eens op 'flat logo', 'flat ui' e.d. Ik zou het mooi clean en simpel houden :)

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 27-09 22:05
Dit is een combinatie van gradient + emboss.

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:53
Trip down memory lane :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventieldopje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:01

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Het lijkt een beetje op emboss maar de hoekjes zijn helemaal anders.
Anders? Dit is gewoon een emboss. Je kunt in Photoshop zelf met curves kiezen hoe je de hoekjes wil hebben.

www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yagermeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:15

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

Topicstarter
We hebben net even overlegd en omdat mensen al aangeven dat het wel errug oud is hebben we toch maar besloten om ook voor een mooi plat logo te gaan. Toch bedankt voor het meedenken.

-Te huur

Pagina: 1