Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjouke_hoogland
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-01 00:48
Goedemorgen,

Mijn Acer laptop (vn7-591g-56de) werkt sinds 2 weken terug niet meer.
Er brand zelfs geen ledje wanneer ik mijn oplader aansluit.
Nou vroeg ik mij nog af of ik hier garantie op heb......
Is er ergens een site waar ik bijv. mijn serialnummer of SNID-nummer kan invoeren om te kijken of ik nog garantie heb?

Stel ik zou nog garantie hebben, nemen ze mijn laptop dan nog wel aan? Heb er namelijk een SSD ingestopt en het ram geupgraded.

Of nog beter.... Is er nog iets wat ik zelf kan proberen om mijn laptop weer werkend te krijgen? :)

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-07 20:29

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjouke_hoogland
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-01 00:48
Wat? Nu voel ik me lullig, haha :p. Bedankt! Helaas wordt mijn serialnumber daar niet herkend :\.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:50

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Waar heb je de laptop gekocht? Ga daar eens informeren. Een garantie check bij de fabrikant laat over het algemeen alleen de duur van de fabrieksgarantie zien. Daarbij zal je een eventuele garantie claim toch bij de leverancier neer moeten leggen. Passeer je de leverancier, dan kan er alleen maar extra kosten gemaakt moeten worden.

Edit: Het topic ook even verplaatst naar het juiste forum.

[ Voor 8% gewijzigd door _Dune_ op 21-07-2016 09:53 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
sjouke_hoogland schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 06:46:

Stel ik zou nog garantie hebben, nemen ze mijn laptop dan nog wel aan? Heb er namelijk een SSD ingestopt en het ram geupgraded.
Heb je bij het vervangen van de disk en het RAM geheugen de instructies van de servicemanual gevolgd? Zo ja, dan heb je in principe gewoon garantie.

Als je geen NBD hebt dan adviseer ik je de laptop terug te sturen zonder disk inzake de Wbp. Als het RAM geheugen niet op de HCL staat dan zou ik ook het RAM geheugen verwijderen. Als je NBD hebt, dan zou ik niets doen. Monteurs zijn vaak van externe bedrijven en het boeit ze niet dat er apparatuur niet op de HCL staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:24
Gewoon teruggaan naar de winkel. Wanneer heb je hem gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

Perkouw

Moderator General Chat
En ik doe het topic op slot. Het topic is me nu teveel van het 'u vraag wij draait' gehalte en we verwachten op GoT toch echt eigen inzet. Op zowel Google als GoT is er meer dan informatie te vinden om je een beter beeld te kunnen geven hoe verder te gaan met jou kwestie.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.