Sinds een paar dagen loopt mijn pc regelmatig vast. Als ik world of tanks (staat op mijn HDD) opstart en even speel loopt hij altijd vast. Als ik een tijdje wacht reageert de computer weer en geeft het logboek het volgende aan: 'Beschadigd blok in apparaat \Device\Harddisk0\DR0.'
In een enkel geval hersteld de pc zich niet en verschijnt een bsod met 'memory management' .
Dus mijn vermoeden is dat mijn hdd kapot is gegaan helaas. Ik seagate tools en crystaldiskinfo gebruikt om de status van de hdd te bepalen en die geven beide aan dat er niks mee aan de hand is.
Naast dit probleem, heb ik sinds kort ook een paar keer gehad dat de bios mijn ssd niet herkende, waarop Windows 10 staat.
Mijn systeem:
samsung HD103UJ 1000 GB
Kingston SV300S37A120G
Intel 4690K
Asus Z97-A
Crucial Ballistix Tactical 2 x 4 gig 1600 mhz
XFX 6870
Corsair TX 650W
Wat ik al gedaan heb:
- Memtes86 twaalf uur lang laten draaien vanwege de memory management bsod.
- HDD getest met crystalmark en seagate tools: long fix.
- Processor was overgeclockt, maar sinds deze rpoblemen loopt ie nu weer stock, helaas was dit niet de oplossing.
Dus is mijn HDD nou kapot aan het gaan zonder dat de tests dit aangeven of is er meer aan de hand?
Hebben jullie nog suggesties?
In een enkel geval hersteld de pc zich niet en verschijnt een bsod met 'memory management' .
Dus mijn vermoeden is dat mijn hdd kapot is gegaan helaas. Ik seagate tools en crystaldiskinfo gebruikt om de status van de hdd te bepalen en die geven beide aan dat er niks mee aan de hand is.
Naast dit probleem, heb ik sinds kort ook een paar keer gehad dat de bios mijn ssd niet herkende, waarop Windows 10 staat.
Mijn systeem:
samsung HD103UJ 1000 GB
Kingston SV300S37A120G
Intel 4690K
Asus Z97-A
Crucial Ballistix Tactical 2 x 4 gig 1600 mhz
XFX 6870
Corsair TX 650W
Wat ik al gedaan heb:
- Memtes86 twaalf uur lang laten draaien vanwege de memory management bsod.
- HDD getest met crystalmark en seagate tools: long fix.
- Processor was overgeclockt, maar sinds deze rpoblemen loopt ie nu weer stock, helaas was dit niet de oplossing.
Dus is mijn HDD nou kapot aan het gaan zonder dat de tests dit aangeven of is er meer aan de hand?
Hebben jullie nog suggesties?