Msi seahawk pomp snelheid aanpassen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• ronald92
  • Registratie: November 2015
  • Niet online
Mijn vraag
Is het mogelijk om de pomp snelheid aan te passen van een msi seahawk gtx 1070? Liefst software matig of anders op een manier dat ik de garantie niet kwijt raak

Relevante software en hardware die ik gebruik
Msi gtx 1070 seahawk x videokaart
Msi GAMING app
Msi afterburner

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Dat ik tot zo ver alleen de ventilator voor de overige delen kan aanpassen met msi afterburner

Alle reacties

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Tja je koopt een videokaart met all-in-one waterkoeler dan moet je ook leren leven met het geluid wat zo'n koeler produceert, als je stil wil moet je gewoon een stille videokaart kopen en geen luidruchtige. :p

Maar waarom vraag je MSI niet? Bijna niemand heeft zo'n kaart en een fatsoenlijke review van de kaart heb ik ook niet gezien. Dus het is mij niet eens duidelijk hoe het is aangesloten op de kaart.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:14
-The_Mask- schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 23:15:
Maar waarom vraag je MSI niet? Bijna niemand heeft zo'n kaart en een fatsoenlijke review van de kaart heb ik ook niet gezien. Dus het is mij niet eens duidelijk hoe het is aangesloten op de kaart.
Gezien het gebruikte model van Corsair is de 980Ti wel een goede indicatie denk ik (en daar zijn wel reviews van inclusief demontage).

• ronald92
  • Registratie: November 2015
  • Niet online
-The_Mask- schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 23:15:
Tja je koopt een videokaart met all-in-one waterkoeler dan moet je ook leren leven met het geluid wat zo'n koeler produceert, als je stil wil moet je gewoon een stille videokaart kopen en geen luidruchtige. :p

Omdat ik een sfx case heb en een msi GAMING X 1070 dan tegen de 90 graden aan loopt te hikken.. dat is dus geen optie, nu heb ik 55 graden gemeten ..

En onder load is deze kaart stuk stiller dan de GAMING X

[ Voor 4% gewijzigd door ronald92 op 21-07-2016 08:22 ]