Ziggo mail verdwijnt

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssnarf
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-10 21:14
Sinds vanavond is ineens mijn hele postvak in leeg van ziggo.
Zowel op mijn z3 met outlook app, als op mijn windows 10 met outlook app en online in de ziggo webmail pagina.
Ze staan niet in mijn verwijdert box,spam box of andere box.
Dit is nu al de 2e keer dat dit gebeurt en dat vind ik echt niet tof de vorige keer kon ik toevallig op mijn tablet nog een back-up maken van een paar dagen terug maar nu is dus alles weg.
Weet iemand hoe ik dit het beste kan oplossen er staan een paar belangrijke mailtjes in van afgelopen dagen en zo vaak maak ik geen back-up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:18
heb je al contact gehad met ziggo ? ik neem aan dat je imap gebruikt om je mail binnen te halen ?

[ Voor 46% gewijzigd door HKLM_ op 20-07-2016 21:51 ]

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:55

WCA

Als je mail zo belangrijk is, waarom heb je dan geen backup?

Anyways, contact opnemen met ziggo, en kijken of die wat kunnen doen. Ook even je wachtwoord veranderen.

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssnarf
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-10 21:14
Ik maak wel eens back-ups maar de laatste is van vorige week (geen tijd gehad en veel mail verwerkt)
Vorige keer al contact met ziggo hierover gehad toen dit gebeurde en het kwam er toen op neer dat het niet hun probleem is.
De mail is een extra dienst en geen service werd er gezegd oftewel als het weg is is het weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:18
dat lijkt me onzin zie ziggo uitleg:

Op verschillende apparaten altijd dezelfde mailbox

Het maakt niet uit of je inlogt via mail.ziggo.nl op Ziggo Mail, een e-mailprogramma zoals Outlook 2013 of via je computer, tablet en smartphone. Je hebt altijd toegang tot al je e-mailberichten. Zelfs je verzonden berichten. En heb je verschillende mappen aangemaakt? Deze zijn altijd en overal beschikbaar.

Altijd een back-up

Alle e-mail blijft veilig op de server van Ziggo staan. Je raakt nooit meer iets kwijt. Tenzij je zelf je e-mailberichten verwijdert natuurlijk.

als je nu niet eens de moeite wilt nemen om ziggo te bellen hoe belangrijk is die mail dan nog ? wat verwacht je dan van dit topic?

als er iemand jou kan helpen is het ziggo 😬

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:00

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Mijnziggo bokt vanavond ook vreselijk, moest keer of 6 herladen voor ik m'n gegevens op het scherm had. Vermoed dat eea niet helemaal lekker werkt. Kijk morgen overdag hoe het is.

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
als je pop3 gebruikt en je app heeft optie aanstaan om mail van server te verwijderen is het onheil al geschied.

Als het belangrijk is en het moet voor niks ga dan naar gmail. Betrouwbaar op en top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Wat een onzin, dienst en service, die woorden zijn met elkaar verenigbaar en door elkaar te gebruiken voor een en hetzelfde iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick77
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 25-09 18:43

rick77

... get to the point!

franssnarf schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 21:53:
De mail is een extra dienst en geen service werd er gezegd oftewel als het weg is is het weg.
Net zoals wifi zeker. Er wel mee adverteren en als er problemen zijn is het een "extra dienst". Ziggo houdt die mailservers natuurlijk gratis voor ons allemaal in de lucht. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Wat Boyette zegt! In je startpost staat hier niets over genoemd, maar heb je in elk van je mailclients gecontroleerd of je mail ophaalt middels pop3 en wel/geen kopie op de server achterlaat?
Pagina: 1