Op dinsdag 26 juni 2001 18:18 schreef GambitRS het volgende:
ik zou de kast openmaken en kijken of ze niet met van die grijze tape dingen vast hebben geplakt, dat gaat enorm stinken niet normaal.
"Ze" Ben ik Zelf toevallig
Op dinsdag 26 juni 2001 18:19 schreef Exirion het volgende:
[..]
Tjonge, wat een humor
ontopic:
Het is vrij normaal dat nieuwe electronica behoorlijk kan stinken. Vooral hars van de printplaten en allerlei andere dingen die in het begin kunnen ruiken. Maar het is een vrij herkenbare geur, en als het te branderig ruikt dan zit er iets fout

Jij hebt onderhand al bijna op al mijn topics geantwoord, dus jij bent er misschien nu wel achter gekomen dat ik een grote schijtluis ben wat betreft "Koeling"
Ik zit namelijk op een bovenverdieping, en als ie gaat fikken ben ik geneigd om 'm uit het raam te gooien, en dan ben ik bang dat ik hier een topic moet openen met: "Mijn PC is gecrashed, wat moet ik doen?"
Op dinsdag 26 juni 2001 18:21 schreef CPUgevraagd het volgende:
Heb zelf ook dat probleem. Alleen met een Duron ipv een Athlon. Ik denk dat het bij mij de achtergebleven rotzooi van de sticker is. Zat namelijk een sticker op de cpu. Toen ik die eraf trok bleef er nog wat troep op zitten (hoef ik niet uit te leggen denk ik...

. Zat weliswaar niet op de core, maar zal toch wel warm worden.
Sticker zit er inderdaad op, en die laat ik er lekker zitten want er staat niet voor niets op: "GarantieZegel"
Maar is 40 graden een lekkere temperatuur nu? Het is nu buiten +/- 27 graden.