JustCooler 5.25" Bay Fan Twin Turbo, 2x9cm Fan

Pagina: 1
Acties:

• HappyFun
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
JustCooler 5.25" Bay Fan Twin Turbo, 2x9cm Fan

Ik ben newbie :P en verser dan vers :)
Maar overklokken --> Via je bios dan wordt je proccersor warmer..

Maar die ventilator zet al de warme lucht naar buiten dus dan wordt het in me kamer nog warmer.. is dit correct

Dus is die JustCooler 5.25" Bay Fan Twin Turbo, 2x9cm Fan dan wel eigenlijk handig :?

Defunctus Deo Juvente

• AttiX
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-05 21:21
Hmm, ik denk dat ding meer bedoeld is voor het koelen van harde schijven. Naar mijn idee kun je beter casefans aanbrengen. Daar moet wel ruimte voor zijn in je kast. Dichtbij je processor is op de achterkant van de kast ruimte voor een fan. Je ziet daar allemaal gaatjes. Ook is er waarschijnlijk ruimte voor een fan aan de onderkant van de kast, onder de harde schijven. Als je de onderste fan nou laat zuigen, dus lucht de kast in, en de bovenste laat blazen, dus lucht de kast uit, dan scheelt dat toch weer minimaal 5 graden...

• HappyFun
  • Niet online
Op dinsdag 26 juni 2001 18:16 schreef AttiX.SkategoaT het volgende:
Hmm, ik denk dat ding meer bedoeld is voor het koelen van harde schijven. Naar mijn idee kun je beter casefans aanbrengen. Daar moet wel ruimte voor zijn in je kast. Dichtbij je processor is op de achterkant van de kast ruimte voor een fan. Je ziet daar allemaal gaatjes. Ook is er waarschijnlijk ruimte voor een fan aan de onderkant van de kast, onder de harde schijven. Als je de onderste fan nou laat zuigen, dus lucht de kast in, en de bovenste laat blazen, dus lucht de kast uit, dan scheelt dat toch weer minimaal 5 graden...
Achterkant zitten 2 opties voor een koeler..beide bezet dus..

Dus zo'n JustColler 5,25" zou goed koelen --> Om temp te meten --> Hoe...?

En buiten de kast wordt dus wel weer heter..?

Defunctus Deo Juvente

Verwijderd

toen ik dat ding im mijn A-Open HX45 miditower deed (pIII500E) scheelde dat 10C in case temp

• HappyFun
  • Niet online
Op dinsdag 26 juni 2001 19:34 schreef Hiro Shima het volgende:
toen ik dat ding im mijn A-Open HX45 miditower deed (pIII500E) scheelde dat 10C in case temp
Dat is veel..maar belangrijker --> Buiten je kast.. :?

Defunctus Deo Juvente

• Black_Adder
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-08-2025
Op dinsdag 26 juni 2001 21:43 schreef HappyFun het volgende:

[..]

Dat is veel..maar belangrijker --> Buiten je kast.. :?
erm? wat boeit buiten je kast :?

• HappyFun
  • Niet online
Op dinsdag 26 juni 2001 21:45 schreef Black_Adder het volgende:

[..]

erm? wat boeit buiten je kast :?
Uhm.. is heet hierro :) en dan nog eens de temp van de pc erbij is B-) in de zonnentempel

Defunctus Deo Juvente

Verwijderd

Ik heb hem ook en hij coolt wel goed enzo, staat ook wel cool trouwens. Maar er komt echt geen warme lucht uit dat ding

• HappyFun
  • Niet online
Op dinsdag 26 juni 2001 21:54 schreef Oltje3 het volgende:
Ik heb hem ook en hij coolt wel goed enzo, staat ook wel cool trouwens. Maar er komt echt geen warme lucht uit dat ding
Mooi... en als ik hem andersom erin zet heb ik een airco :P

Defunctus Deo Juvente

• AttiX
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-05 21:21
Als je nou de inhoud van je kamer vergelijkt met de inhoud van je PC kast. Hmm, het lijkt mij vrij onwaarschijnlijk, dat het veel warmer word in je kamer. En als je je ramen open hebt. Hmm, dan zou je de wereld aan het verwarmen zijn met je PCtje. Hmm, tuurlijk wel een beetje, maaruhm, neej, lijkt me niet.. BTW, hou je ramen wel open, anders gaat het zo stinken als je ruig aan het gamen bent. 8-)
Pagina: 1