Deze mail heb ik zojuist gestuurd naar admi@ziggo.nl:
-----------------------------------------------------------------------------------------
Beste mensen.
Ik probeer een Youtube link te sturen naar een van mijn vrienden: xxxxxxx@upcmail.nl via gmail en ik constateer dat de link niet wordt afgeleverd met de volgende reden:
Delivery to the following recipient failed permanently:
xxxxxxx@upcmail.nl
Technical details of permanent failure:
Google tried to deliver your message, but it was rejected by the server for the recipient domain upcmail.nl by mx0.upcmail.net. [213.46.255.200].
The error that the other server returned was:
552 5.2.0 Lknx1t02a13Czrl09knzkL automated process detected unsolicited content
De link bevat materiaal over Erdogan en is blijkbaar toegevoegd aan een blacklist.
Dit is de link: YouTube: YouTube
U dient de 3 streepjes (---) weg te halen om de link te laten werken.
Kan het zijn dat een van Uw Turkse medewerkers de blacklist beheert?
Ik protesteer hier tegen; het is bedenkelijk dat de lange arm van Erdogan inmiddels ook Uw bedrijf heeft bereikt!
Ik ben benieuwd naar Uw reactie...
Mathieu Salimans
-----------------------------------------------------------------------------------------
Beste mensen.
Ik probeer een Youtube link te sturen naar een van mijn vrienden: xxxxxxx@upcmail.nl via gmail en ik constateer dat de link niet wordt afgeleverd met de volgende reden:
Delivery to the following recipient failed permanently:
xxxxxxx@upcmail.nl
Technical details of permanent failure:
Google tried to deliver your message, but it was rejected by the server for the recipient domain upcmail.nl by mx0.upcmail.net. [213.46.255.200].
The error that the other server returned was:
552 5.2.0 Lknx1t02a13Czrl09knzkL automated process detected unsolicited content
De link bevat materiaal over Erdogan en is blijkbaar toegevoegd aan een blacklist.
Dit is de link: YouTube: YouTube
U dient de 3 streepjes (---) weg te halen om de link te laten werken.
Kan het zijn dat een van Uw Turkse medewerkers de blacklist beheert?
Ik protesteer hier tegen; het is bedenkelijk dat de lange arm van Erdogan inmiddels ook Uw bedrijf heeft bereikt!
Ik ben benieuwd naar Uw reactie...
Mathieu Salimans