leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0
is dit heel de tijd of niet?
is wel makkelijk
kan nl ook toevoel zijn
als het meer gebeuyrt dan is het raar, nu na 1 keer nog niet
is wel makkelijk
kan nl ook toevoel zijn
als het meer gebeuyrt dan is het raar, nu na 1 keer nog niet
Tis niet 1 keer,
iedere keer als ik mijn
uitzet, crasht tie.
Misschien moet ik maar naar de tropen verhuizen.... dan crast tie niet meer
iedere keer als ik mijn
Misschien moet ik maar naar de tropen verhuizen.... dan crast tie niet meer
Verwijderd
LOLOp dinsdag 26 juni 2001 19:30 schreef Hiro Shima het volgende:
het is de geest van de opper
Het is misschien wat vergezocht, maar dit heb ik:
Als mijn CPU >40° is mijn max VCore 1,94V. Als mijn CPU <40° is mijn max VCore 1,90V. Het verandert dus met de temperatuur, en ik kan me goed voorstellen dat dat instabiliteit met zich meebrengt. Hier is dat niet zo, maar het zou kunnen.
Als mijn CPU >40° is mijn max VCore 1,94V. Als mijn CPU <40° is mijn max VCore 1,90V. Het verandert dus met de temperatuur, en ik kan me goed voorstellen dat dat instabiliteit met zich meebrengt. Hier is dat niet zo, maar het zou kunnen.
Fun while it lasted: World Community Grid!
Volgens mij is het gewoon de Gekke
Ziekte
-=System Specs=- | Shit does not happen, it's made by an asshole.....
Heb mijn OC gehalte eens wat verlaagd (back to factory defaults) en nu doet tie het prima
.
Dan gaan we maar weer zitten hobbieen om een idle en stressed stabiel systeem te krijgen.
Dan gaan we maar weer zitten hobbieen om een idle en stressed stabiel systeem te krijgen.
Je kunt je systeem natuurlijk ook altijd stressed houdenOp dinsdag 26 juni 2001 21:52 schreef BlaTieBla het volgende:
koeler eraf slopen!
dan moet-ie het wel doen!
* Molybdenum houdt zich niet verantwoordelijk!
dan moet-ie het wel doen!
* Molybdenum houdt zich niet verantwoordelijk!
weet niet of dit helpt, maar met de VIAHWM (via hardware monitor) kun je oa een cpu hysteresis temp instellen, en een waarschuwing laten geven als je systeem onder deze waarde gaat. Dit suggereert mijns inziens (weet er verder niets vanaf hoor) dat er misschien inderdaad problemen verbonden zijn aan een te lage temp van je proc. Je zou eens op de via site kunnen gaan zoeken... succes
"Honesty may be the best policy, but it’s important to remember that apparently, by elimination, dishonesty is the second-best policy." George Carlin
als je pc een dag heeft uitgestaan. start-ie dan ook niet meer op?
Naast de centrale verwarming zetten met de kast los!
Kheb mijn voltage verhoogd en hij doet het weer perfect (met en zonderOp dinsdag 26 juni 2001 19:45 schreef scorpionv het volgende:
Het is misschien wat vergezocht, maar dit heb ik:
Inmiddels meerdere mensen gesproken die het elektrische fenomeen hadden meegemaakt, wat scorpionv vertelde.
Thanks
HEHEH LOLOp dinsdag 26 juni 2001 19:37 schreef SONiCB00M het volgende:
The cult of the deadcame to visit you
Pagina: 1