Plaatsing apps op scherm ipad , welke trigger?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fmrama
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 13:37
Mijn vraag
Als ik bijv het mail scherm open heb, kan ik vanuit rechts een deel scherm schuiven. Hierop staan dan een deel van de apple apps. Ik heb daarnaast een bank app, buienrader en rekenmachine app geinstalleerd. De bank app en de buienradar verschijnen ook in dat scherm wat ik van recht open trek. De rekenmachine niet. Wat is de trigger om apps op dit scherm te plaatsen en evt. te verwijderen.

Relevante software en hardware die ik gebruik
...Ik gebruik een ipad air 2

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...Niks gevonden via google of handleiding.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

Stomp niet af, blijf slijpen

Geopende apps komen dan voorbij in volgorde van laatst op het scherm.
2 x thuisknop geeft ze verkleind, en met een swipe naar boven kun je apps sluiten. Per stuk of 2 tegelijk.

Wat ASNNetworks zegt idd

[ Voor 7% gewijzigd door GerardVanAfoort op 20-07-2016 14:35 ]

Stomp niet af, blijf slijpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-03 01:07
Dan heb je denk ik niet goed genoeg gezocht via Google, staat er namelijk vol mee. De functie waar jij het over hebt heet Slide-Over. Hiermee kan je een app openen in een 1/4 scherm formaat om te bekijken. Split-View is wanneer je deze app vast zet en eventueel je scherm 50/50 opdeelt zodat je beide apps tegelijk kan bedienen. Apps die Slide-Over of Split-View ondersteunen komen er automatisch in te staan. Staat je app er niet tussen, dan ondersteunt de app deze functie simpelweg niet.

Zelf bepaalde hieraan toevoegen of verwijderen kan dus niet. Wil je een rekenmachine app gebruiken via Slide-Over/Split-View dan zul je een nieuwe app moeten zoeken die dit ondersteunt. Calculator Pro onder andere ondersteunt dit.

[ Voor 20% gewijzigd door ASNNetworks op 20-07-2016 14:47 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store