ik wil met de dictafoon opnemen zonder dat er een rood balkje bovenaan verschijnt als ik mijn telefoon bij een andere app heb. Dan wil ik dus dat er niet te zien is dat ik opneem. Is dat mogelijk of is er een andere geluidsopname app waarbij dat wel kan?
Vraag
Alle reacties
Zal vast mogelijk zijn. Maar waarom opnemen zonder dat de andere persoon dat weet? Kan je nog problemen opleveren ook als je de persoon niet op de hoogte er van brengt dat het opgenomen word/is.
[ Voor 3% gewijzigd door geforce5_guy op 20-07-2016 10:28 ]
Dit kon je, denk ik, wel na een beetje googlen zelf vinden, maar ik zal je toch maar vertellen hoe het moet...
Hou je vinger lang ingedrukt op de notificatie, ga naar de instellingen van de notificaries van de app en vink het laten zien van de notificatie van de app uit.
Over een app die dit kan;geen idee, en het lijkt mij ook niet nodig hiervoor een andere ap te gebruiken.
Hou je vinger lang ingedrukt op de notificatie, ga naar de instellingen van de notificaries van de app en vink het laten zien van de notificatie van de app uit.
Over een app die dit kan;geen idee, en het lijkt mij ook niet nodig hiervoor een andere ap te gebruiken.
Moh.moh ik denk niet dat je begrijpt wat ik bedoel want je reageert op wat anders.
Iemand nog die het weet?
Iemand nog die het weet?
Lijkt niet mogelijk te zijn. De rode "banner" is altijd zichtbaar als een app geluid opneemt. Waarschijnlijk is dit vanwege privacy-redenen. Je zult je iPhone waarschijnlijk moeten jailbreaken als je die rode "banner" niet wilt laten verschijnen.Marwa- schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 10:20:
ik wil met de dictafoon opnemen zonder dat er een rood balkje bovenaan verschijnt als ik mijn telefoon bij een andere app heb. Dan wil ik dus dat er niet te zien is dat ik opneem. Is dat mogelijk of is er een andere geluidsopname app waarbij dat wel kan?