Toon posts:

Hulp met vinden hardware pc en klein ander vraagje

Pagina: 1
Acties:
  • 236 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Ik wil graag een nieuwe pc of upgraden, maar heb hier zelf helemaal geen verstand. Ik gebruik het voornamelijk voor gamen. Destijds heb ik met een vriend dit in elkaar gezet inventaris: Qwerty . Dus nu was mijn vraag of ik het zou moeten upgraden of een nieuwe bouwen(Ik zou wel graag een SSD willen). En omdat het mijn eerste keer op dit forum is en ik niet precies weet wara ik het moet plaatsen, is dat bij het spelen van sommigen games (Overwatch, B&S) Mijn PC een voortdurende soort error geluid uit de kast laat komen en ik weet niet wat het is.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke cpu heb je? Gezien het moederbord verwacht ik dat er een i5 K in zit. Een Core i5 van de 3e generatie presteert nog zeer goed en doet het nauwelijks minder dan de nieuwste cpu's.

Zoals ik het nu zie is upgraden de beste oplossing. Nieuwe gpu erin (RX 480 of GTX 1060 https://tweakers.net/cate...jI0MDQyBhpoaWlmrhRbW1sLAA), een ssd (ongeveer 500gb https://tweakers.net/cate...AHQyNzECiDX0NTYDCxQW1sLAA) en eventueel nog 8gb geheugen erbij pricewatch: Corsair Vengeance LP CML8GX3M2A1600C9 zodat je er weer een paar jaar tegenaan kunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-10 15:01
En en aparte topic maken tav je error geluid, dan weet je wat dit is en dan weet je of je iets moet vernieuwen.
En dan pas de pc gaan vernieuwen/aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De cpu die erin zit is een Intel Core i5 3570k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-09 08:33

Splitinfinitive

Is altijd net iets te laat :/

wat voor geluid daadwerkelijke bliepjes? even handleiding van je mobo kijken wat de bliepjes betekenen.

geen bliepjes maar wat anders? omschrijf het geluid eens

wie weet een kapotte hardeschijf of mischien coilwhine?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:55

br00ky

Moderator Harde Waren
Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit! gemist? Je eerste vraag hoort thuis in Componenten Aankoopadvies, want je bent op zoek naar een upgrade. Open daar een nieuwe topic, laat de standaard vragen staan die bij een discussiet topic automatisch verschijnen. We verwachten dan ook dat je al met een voorzet komt. Zonder inzet geen topic :).

Dat geldt ook voor je tweede vraag. Die kan je kwijt in Processors, Moederborden & Geheugen. Let er daarbij op dat je goed uitlegt wat je met een error geluid bedoeld, wanneer het optreedt, sinds wanneer, of je het kan stoppen en als belangrijkste, wat je zelf hebt geprobeerd om het op te lossen. Nu kunnen we er helaas niets mee.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.