[IOS] Menu scrollt fout

Pagina: 1
Acties:

• S_tef
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-11 23:05
Ik heb dit probleem al erg lang, maar neem nu toch maar eens de moeite dit te posten.

Als ik naar boven scroll hoort het menu (rode topbar) terug te komen denk ik? Meestal gebeurt dit wel maar vaak is hij even zichtbaar en dan verdwijntie weer, ik moet dus weer naar boven scrollen (en vaak eerst weer naar onderen omdat ik niet meer naar boven kan scrollen), om de menubar te krijgen.

Zou ook handig zijn dat de menubar sowieso altijd visible is als je bovenstaat.

Bekend probleem?

[ Voor 9% gewijzigd door S_tef op 19-07-2016 23:35 ]

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:29

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Bij mobiele telefoons is de resolutie zo laag, dat de devs een 'autohide' functie hebben gemaakt voor de menubalk. Als je omlaag scrollt, zie je 'm niet meer. Scroll je weer omhoog (hoeft niet tot bovenaan de pagina te zijn), dan zou het menu weer in beeld moeten komen. Dit is gedaan omdat er al zo weinig ruimte is om informatie weer te geven en zo wordt er optimaal gebruik gemaakt.

Bij jou is het dus dat de menubalk niet zichtbaar is als je een stukje omhoog scrollt? Kan je iig nog even wat verduidelijken waar je het precies mee hebt, dus iOS versie, telefoon (is 't een iPhone 5 of 6s Plus), browser?

Commandline FTW | Tweakt met mate

• S_tef
Niet altijd nee, soms wel soms niet.
Probleem is op iPhone 6 iOS 9.3.2 in Safari.

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

De implementatie van het weer verschijnen is volgens mij niet vlekkeloos en ligt het ook nog aan de browser hoe deze het afhandeld. Ene keer scroll ik met m'n Android omhoog en krijg ik 'm niet, andere keer weer wel. Ligt denk ook aan hoe ver en hoe snel je omhoog scrollt.

• S_tef
Kan aan mij liggen, maar ik vind het erg vervelend :).

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Begrijpelijk. Hopelijk kunnen de devs er iets over zeggen.

• S_tef
Hebben de devs dit al gezien? :)
Pagina: 1