Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lou-mertens
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 25-01-2021
Mijn vraag
beste tweakers,

ik ga binnenkort naar Amerika en speel al weken met het idee om daar een telefoon te kopen.
mede omdat telefoons daar relatief goedkoper zijn, en omdat mijn sony experia e3 interne kuren heeft.
mijn oog viel eerst op de oneplus 3, maar deze zou ik niet op tijd voor mijn reis kunnen krijgen en in amerika
kun je alleen de amerikaanse versie krijgen. met die versie kan ik in nederland geen internet gebruiken.
mijn oog viel toen op de galaxy note 4. de europese versie is de N910F, deze is even duur, al dan niet duurder in de VS/Canada.
nu viel mijn oog op de N910C versie. volgens veel sites kan deze de LTE 3,7 en 20 banden aan; de nederlandse banden.
maar ongeveer evenveel sites zeggen dat dit model enkel voor Azië en Oceanië is bedoeld.
kan ik de N910C kopen en in nederland gebruiken, met mobiel internet?

Beste antwoord (via lou-mertens op 20-07-2016 15:05)

Verwijderd

Ja zeker weten!
Mijn zus heeft de SM-N910C Note 4.
Met T-Mobile gewoon 4G en bellen.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja zeker weten!
Mijn zus heeft de SM-N910C Note 4.
Met T-Mobile gewoon 4G en bellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Aankoopadvies dus schopje naar MAA

Persoonlijk zou ik de Note 4 niet meer halen. Het toestel is in november 2 jaar oud en updates zullen dan voor het toestel niet meer uitkomen. Verder wordt de N910C versie ook gewoon in Nederland verkocht: pricewatch: Samsung Galaxy Note 4 (N910C) Zwart. Dus het zal weinig problemen opleveren verwacht ik.

[ Voor 6% gewijzigd door rens-br op 20-07-2016 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lou-mertens
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 25-01-2021
maar hebben alle galaxy note 4's net niet een update gekregen? naar lolipop en marshmallow?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online

rens-br

lou-mertens schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 15:13:
maar hebben alle galaxy note 4's net niet een update gekregen? naar lolipop en marshmallow?
Zou zomaar kunnen, maar dat zal wel de laatste update zijn verwacht ik. Persoonlijk vind ik dat erg zonde voor een toestel waar je nog lang mee wilt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk ook de laatste update Android Marshmallow 6.0.1 komen misschien alleen nog wat security updates uit meer niet.
Of je moet custom roms gaan draaien op xda maken ze wel roms voor bijvoorbeeld Android Nougat maar of ze die gaan ontwikkelen voor de Note 4 is afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online

rens-br

Verder schiet me net te binnen dat veel Samsung toestellen regio locked zijn. Dat wil zeggen dat alleen lokale simkaarten werken.

Je kan wel op XDA vinden hoe je dit kan omzeilen, maar het is wel een nadeel.
Pagina: 1