"Foute" Thumbs-up

Pagina: 1
Acties:

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:50

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Sinds de mogelijkheid geboden wordt om een Thumbs-up te geven (leuke gimmick, btw) heb ik geregeld het probleem op mijn telefoon (iPhone 6) dat de snel-scroll knop zo ongeveer samenvalt met de Thumbs-up knop met tot gevolg dat ik onbedoeld een Thumbs-up geef ipv snel naar boven of onderen ga.
Mijn suggestie zou zijn om een van beide te verplaatsen. Hieronder een screenshot van wat ik bedoel.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2016/kanditverplaatstworden.jpeg

Indien dit al eerder aan de orde is geweest dan sorry voor mijn beperkte zoektocht.

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ben ik nou de enige die hier last van heeft?

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Heb er zeer beperkt last van. Met custom CSS kun je overigens een van beide elementen verplaatsen mocht je dat een oplossing vinden :)

If you choose not to decide, you still have made a choice.

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Heb hier ook last van (Samsung Galaxy S6) aangezien ik geen abbo ga nemen om Custom CSS te verkrijgen zodat ik het zelf kan oplossen :+ vind ik het inderdaad een bugje :)

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Custom CSS is geen abo-feature, maar is te krijgen via de Karmastore...

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Goed, maar ik ga dat niet aanschaffen haha. Heb er 0,0 verstand van :P

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:29

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ja zeg, ben je nou Tweaker of niet? Je hoort overal verstand van te hebben. :+

Commandline FTW | Tweakt met mate

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Natuurlijk kan je het met custom css oplossen, maar:
1 In de basis zou het goed moeten zijn.
2 Ik heb een hekel aan css ;)

Kortom de default aanpassen lijkt mij de beste weg.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:34

crisp

Devver

Pixelated

Bij dit soort dingen verplaats je meestal het probleem alleen maar als je aanpassingen gaat doen...

Intentionally left blank

• Dorus
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-11 08:22
crisp schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 22:35:
Bij dit soort dingen verplaats je meestal het probleem alleen maar als je aanpassingen gaat doen...
oh you :+

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik zie trouwens niet echt een probleem. De twee knoppen kunnen toevallig dicht bij elkaar staan, maar een stukje verder/minder ver scrollen lost dat al op. Als je de thumbs up zou verplaatsen, krijg je straks dat je niet naar boven/onder gaat, maar iemand probeert te quoten. Verplaats je de scroll knop (die overigens al na een paar seconden verdwijnt), dan ga je weer krijgen dat je onbedoeld naar iemands profielpagina gaat.

Dus, zoals crisp al zei, je gaat van het ene probleem naar het andere. ;)

• defiant
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:43

defiant

Moderator General Chat
Ik heb hetzelfde probleem, maar ik heb het opgelost door deze plugin te installen voor firefox mobile:
Smarter Scrolling
De scroll functie verschijnt hierin als een popup boven de content en kan dus ook nooit met de content interacteren.

"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Hero of Time schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 00:01:
Ik zie trouwens niet echt een probleem. De twee knoppen kunnen toevallig dicht bij elkaar staan, maar een stukje verder/minder ver scrollen lost dat al op. Als je de thumbs up zou verplaatsen, krijg je straks dat je niet naar boven/onder gaat, maar iemand probeert te quoten. Verplaats je de scroll knop (die overigens al na een paar seconden verdwijnt), dan ga je weer krijgen dat je onbedoeld naar iemands profielpagina gaat.

Dus, zoals crisp al zei, je gaat van het ene probleem naar het andere. ;)
Ik ben verbaasd hierover. Het is toch geen rocket science om knoppen goed en niet overlappend te positioneren. :?

• Firefly III
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Firefly III

Bedrijfsaccount Firefly III
-

[ Voor 100% gewijzigd door Firefly III op 21-10-2019 09:27 . Reden: Leeg ivm privacy ]

Hulp nodig met Firefly III? ➡️ Gitter ➡️ GitHub ➡️ Mastodon

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-10 10:32

garriej

Ik las ondertieten.

Ik scroll heel vaak gewoon daar met m'n duim als ik iets aan het lezen ben. Als de pagina dan even stil staat en wil verder scrollen: bam, onderaan de pagina.

Dit is natuurlijk gewoon mijn onkunde :+

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ow ja.... Goede route...
Het ligt aan de gebruiker...😰

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Ik heb hier op mijn Z3 compact eigenlijk geen last van, heb je het met een andere browser niet? Misschien dat er per browser verschil zit in welk van de twee knoppen voorrang heeft bij het aanraken van het scherm. Ik gebruik op mijn Z3 compact chrome als browser en heb tweakers.net en gathering.tweakers.net ingesteld als 'app' op m'n bureaublad.

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik gebruik enkel Safari ;)

• Opifex
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15:42
Ik heb het probleem zelf niet, omdat ik Tweakers niet op mobiel lees, maar ik ben verbaasd dat men hier zegt dat de gebruiker het probleem zelf maar moet oplossen met custom CSS, of gewoon manueel scrollen.

Kan je je inbeelden dat Facebook zegt dat je je CSS maar had moeten aanpassen omdat je iets verkeerd hebt geliked?

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 04-11 18:58
Ik snap niet helemaal wat hier een probleem aan is? Ja, ze kunnen bij elkaar staan maar dat komt toch gewoon puur omdat de position fixed is van de scroll knop? Dan scroll/swipe je toch gewoon iets verder naar boven/beneden.

Een echte oplossing is er niet voor, of ik mis het punt..

[ Voor 8% gewijzigd door Luca op 21-07-2016 13:34 ]

• Firefly III
  • Niet online

Firefly III

Bedrijfsaccount Firefly III
-

[ Voor 100% gewijzigd door Firefly III op 21-10-2019 09:27 . Reden: Leeg ivm privacy ]

Hulp nodig met Firefly III? ➡️ Gitter ➡️ GitHub ➡️ Mastodon

• PromWarMachine
  • Laatst online: 08-11 19:20

PromWarMachine

Forsaken Archer

Ik heb hier ook vaker last van dan goed is.

Die duim kan best voor of na de datum komen te staan op mobiel. Dan Is het probleem voor 90 procent opgelost, namelijk voor alle rechtshandigen..

Desnoods draai je de dropbox met actions om met de duim. Die dropbox kun je annuleren, maar achter de duim zit meteen een actie en misschien wel een notificatie richting gebruiker.. Ik weet dat je hem weer kunt intrekken, maar dan is het kwaad al geschiedt.

Dividend for Starters

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
JCE schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 13:42:
[...]

Een icoontje met een statische positie zal vroeg of laat overlappen met elementen op de pagina.

Wat stel je zelf voor als oplossing? 😐
Rechts naast het icoontje voor duimpie ruimte laten voor de quick scroll knop en dan misschien ook nog het duimpje en de action pull down omdraaien ;)

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ja zeg, dan heb ik als Android-gebruiker daar opeens een loze ruimte zitten dus 8)7

En alleen maar omdat iPhone-gebruikers niet opletten waar ze hun vinger zetten? :o

Nevermind, m'n Chrome op Android heeft die knop ook wel :+ Alleen nooit gezien, omdat ik de desktop-versies geforceerd had :P

Maargoed, bij mij zit de snelscroll-knop gewoon braaf in m'n rechteronderhoek.. Ik snap het probleem niet. Zelfs als de logo's elkaar overlappen, dan wordt er niet "per ongeluk" een like weggegeven, maar scrollt 'ie.

[ Voor 51% gewijzigd door Osiris op 21-07-2016 14:20 ]

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Osiris schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 14:16:
Ja zeg, dan heb ik als Android-gebruiker daar opeens een loze ruimte zitten dus 8)7

En alleen maar omdat iPhone-gebruikers niet opletten waar ze hun vinger zetten? :o

Nevermind, m'n Chrome op Android heeft die knop ook wel :+ Alleen nooit gezien, omdat ik de desktop-versies geforceerd had :P

Maargoed, bij mij zit de snelscroll-knop gewoon braaf in m'n rechteronderhoek.. Ik snap het probleem niet. Zelfs als de logo's elkaar overlappen, dan wordt er niet "per ongeluk" een like weggegeven, maar scrollt 'ie.
Dat bedoelde ik hierboven ook te zeggen, ik denk dat Safari iets anders doet dan Chrome op Android. Ik heb nooit per ongeluk een kudo gegeven, ik weet altijd 'scrollen' aan te raken.

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Arie- schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 14:26:
[...]

Dat bedoelde ik hierboven ook te zeggen, ik denk dat Safari iets anders doet dan Chrome op Android. Ik heb nooit per ongeluk een kudo gegeven, ik weet altijd 'scrollen' aan te raken.
Dat je altijd het 'scrollen' aantikt kan door 3 dingen komen:
- Je hebt geen dikke vingers en tikt dus netjes 'raak';
- Chrome laat de scrollbutton staan ipv die na een paar seconde te verbergen;
- Je zet die twee nooit bij elkaar en kan dus nooit verkeerd tikken.
;)

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ten eerste heb ik een dikke duim en ten tweede verschuift de boel nogal eens doordat (in Safari in ieder geval) er een balkje onderaan het scherm bijkomt (tbv extra functies).
Maar het leek me zo'n simpele vraag om de overlap eruit te halen daardoor het misklikken te voorkomen...

[ Voor 23% gewijzigd door JoepW op 21-07-2016 15:50 ]

• Osiris
  • Niet online
JoepW schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 15:49:
Maar het leek me zo'n simpele vraag om de overlap eruit te halen daardoor het misklikken te voorkomen...
  • Die scroll-knop permanent ergens anders neerzetten (meer naar links?) is natuurlijk onhandig.. Want 99 van de 100x overlapt 'ie helemaal niet met een thumbs-up-knop, dus zit 'ie 99 van de 100x op een onlogische en onhandige plek..
  • Voor het verplaatsen van de thumbs-up-knoppen geldt eigenlijk hetzelfde: een bende lege ruimte rechts van de thumbs-up-knop vrijmaken voor een scrollknop die maar 1 van de 100x in de weg zit..?
  • Een dynamisch systeem die er voor zorgt dat de scroll-knop omhoog of omlaag beweegt om overlap te voorkomen dan wellicht? Hmm.. Dus dan wil je de scroll-knop op z'n standaard, bekende plek aanklikken, springt 'ie d'r opeens vandoor!!! 8)7 Nee, dat lijkt me ook niet ideaal :P
Welke opties zijn er wat jou betreft nog meer? :o

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Osiris schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 15:54:
[...]
  • Een dynamisch systeem die er voor zorgt dat de scroll-knop omhoog of omlaag beweegt om overlap te voorkomen dan wellicht? Hmm.. Dus dan wil je de scroll-knop op z'n standaard, bekende plek aanklikken, springt 'ie d'r opeens vandoor!!! 8)7 Nee, dat lijkt me ook niet ideaal :P
Dat gebeurt al. De knop wordt namelijk automatisch verborgen na een paar seconden. ;) Wil je scrollen, is de knop opeens weg. Onoes!11 :+

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
[...]
  • Die scroll-knop permanent ergens anders neerzetten (meer naar links?) is natuurlijk onhandig.. Want 99 van de 100x overlapt 'ie helemaal niet met een thumbs-up-knop, dus zit 'ie 99 van de 100x op een onlogische en onhandige plek..
  • Voor het verplaatsen van de thumbs-up-knoppen geldt eigenlijk hetzelfde: een bende lege ruimte rechts van de thumbs-up-knop vrijmaken voor een scrollknop die maar 1 van de 100x in de weg zit..?
Quick scroll afschaffen :P :9

Verwijderd

Daar heb je het al... ;)

Wellicht ligt het meer aan je swipe-skills, dan aan de knop? :o
TS is duidelijk geen Gesture-meister of Swipe-master... :P

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Gadverdamme.
Ik meld nooit meer hier iets, ik ben er klaar mee.
Wat een vreemde reacties. :(

• Osiris
  • Niet online
Aahh, de bekende "De reacties staan me niet aan, dus het is allemaal stom en hun schuld /me stampvoet *"-move.. :)

Je zóu natuurlijk ook serieus inhoudelijk kunnen reageren :)

• Rick-Jan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:29

Rick-Jan

always connected

Ik merk wel dat ik de laatste tijd veel thumbs-up krijgt die dan snel weer weg gehaald worden. Of ik heb twijfelachtige comments of het gaat inderdaad per ongeluk :+

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Osiris schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 18:10:
Aahh, de bekende "De reacties staan me niet
aan, dus het is allemaal stom en hun schuld /me stampvoet *"-move.. :)

Je zóu natuurlijk ook serieus inhoudelijk kunnen reageren :)
Volgens mij probeer ik serieus te reageren, maar tot nu toe zie ik veel reacties die de bal bij mij als gebruiker leggen.
Gewoon irritant gedrag waar ik helemaal geen zin in heb.
Ik ga wel terug naar mijn leuke actieve community binnen GoT en laat dit over aan de professionals.

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:00

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Je hebt meerdere serieuze reacties gekregen, o.a de suggestie om custom css te gebruiken om de knop aan te passen naar een positie (of grootte) die voor jou wel gewenst is.

Daarnaast heeft de crew (crisp) ook al gereageerd dat de knop verplaatsen ook geen oplossing is aangezien de knop dan weer andere elementen overlapt.

Blijkbaar betekent 'irritant gedrag' bij jouw 'ik heb een probleem en het wordt niet opgelost zoals ik wil !1!1!' :?

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Op zich klik ik ook wel vaak verkeerd. Ik vind het niet eens een probleem, maar wel dat de andere gebruiker dan meteen een notificatie krijgt. Als daar een minuutje wachttijd in zit dan neem je dat probleem weg. Je hebt dan als gebruiker genoeg tijd om je Like weer weg te halen.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
_David_ schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 19:36:
.....Blijkbaar betekent 'irritant gedrag' bij jouw 'ik heb een probleem en het wordt niet opgelost zoals ik wil !1!1!' :?
Dit soort reacties bedoel ik nou precies.
Waar o waar heb ik geschreven dat ik het precies wil zoals ik het wil.
Ik ben gewoon niet overtuigd dat er geen charmante oplossing te vinden is. En oh ja.... Ik kan hem niet bedenken, sorry hoor.

• ard1998
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 09-06 19:59
JoepW schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 19:56:
[...]

Dit soort reacties bedoel ik nou precies.
Waar o waar heb ik geschreven dat ik het precies wil zoals ik het wil.
excellentie, de oplossing staat voor u klaar, en kan per direct uitgevoerd worden dus niet

Wat verwacht je van ons? dat we onze glazen bol pakken en voorspellen hoejij het graag wilt? moeten wij ons aanpassen aan jouw, terwijl het grootste deel van de gebruikers er geen problemen mee heeft. kom met een oplossing doe iets of klaag niet. onder "doe iets" versta ik een poll of andere vorm van onderzoek, waarna je de resultaten met ons deelt. het is dan de bedoeling om gegevens te verzamelen die ons de mogelijd geven om in te zien wat de gebruikers graag willen, en hoe?

Als je geen moeite wilt doen om hier onderzoek voor te doen of een anderen manier om ons te laten weten wat er beter kan, dan heeft deze tread geen bestaansrecht en kan er een slotje op.

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
ard1998 schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 20:22:
[...]

excellentie, de oplossing staat voor u klaar, en kan per direct uitgevoerd worden dus niet
......
Sorry hoor, maar wat is dit nou voor een raar gedrag?

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Beste Moderators er mag idd een slotje op, want dit wordt een soort bash draadje en daar heb ik geen interesse in en dit verziekt (bij mij in ieder geval) het warme gevoel dat ik al jaren heb bij GoT.

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Sommige reacties hier negeren lijkt me beter dan er een slotje op zetten; de bugreport wordt door de reacties niet minder valide

Het is inderdaad een klein issue, maar eentje die lastig te fixen is.
Je zit met links en rechts uitgelijnde elementen, die naar het midden verplaatsen zou raar en lelijk zijn. Omwisselen van actie-menu en thumbs-up knop is inderdaad een 'oplossing' - er overlappen nog steeds elementen, maar de actie van het menu is wellicht minder ingrijpend (de user die anders per ongeluk een thumbs-up zou krijgen krijgt dat niet), al denk ik niet dat dat er mooi uit ziet aangezien de thumbs-up knop groter is. Heb je zelf nog suggesties op welke manier een andere lay-out helpt?

Andere opties die ik me zo kan bedenken zijn het inbouwen van een vertraging van een seconde of tien voor de thumbs-up notificatie, zodat een misklik makkelijk recht gezet kan worden, en het uitschakelen van de thumbs-up knop als de scrollknop erboven zit, hoewel dat waarschijnlijk totaal niet realiseerbaar is gezien de beschikbare devtijd.
Hero of Time schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 16:01:
[...]

Dat gebeurt al. De knop wordt namelijk automatisch verborgen na een paar seconden. ;) Wil je scrollen, is de knop opeens weg. Onoes!11 :+
Ik geloof dat je een bugreport moet aanmaken, want bij mij verdwijnt die knop niet :P (Zowel FF op klein scherm als Edge onder W10)

[ Voor 15% gewijzigd door Migrator op 21-07-2016 21:47 ]

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Dank je voor de genuanceerde reactie.

Ik snap het probleem idd van het vinden van een adequate oplossing ook wel.
Als ik een goed idee zou hebben zou ik het onmiddelijk posten.

Ik vertoef ontzettend veel op het forum en met name in een vrij druk en lang draadje over iRacing. Omdat ik 'die kar trek' scroll ik veel en vaak ff snel met mijn iphone en geef dan vaak ongewilde duimpjes. Misschien ben ik een wat 'ongebruikelijke' gebruiker.

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:11

BCC

Nee, ik heb exact hetzelfde :) Ik laat ze altijd maar en hoop dat ik iemand extra in verwarring breng die dag :)

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Migrator schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 21:04:

[...]

Ik geloof dat je een bugreport moet aanmaken, want bij mij verdwijnt die knop niet :P (Zowel FF op klein scherm als Edge onder W10)
Die knop verdwijnt na 3 seconden en dat was eerst niet het geval. Reden waarom deze nu automatisch verdwijnt is omdat er klachten waren dat men wilde scrollen oid en dat niet kon omdat onderaan het scherm een menu verscheen (Safari die de knoppenbalk weergeeft), maar ook om o.a. de reden waarom de TS de knop weer verandert wil hebben: sommige items werden bedekt en waren daardoor niet bruikbaar zoals de thumbs-up knop. ;)

Werkt zo op een OnePlus One en Nexus 5 met Android 6 en Opera Browser.

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Oh, nevermind, ik zie het. Ik scroll blijkbaar te veel want heb 'm nooit zien verdwijnen :$

[ Voor 7% gewijzigd door Migrator op 21-07-2016 21:47 ]

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:00

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Hij verdwijnt inderdaad na 3 seconden :P

Je kan er trouwens met custom css ook een klein 'Ik Henk 'm' knopje van maken, dan valt de scroll er toch altijd overheen, ongeacht dikke vingers :+ (voorbeeld)

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

_David_ schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 21:51:
Hij verdwijnt inderdaad na 3 seconden :P

Je kan er trouwens met custom css ook een klein 'Ik Henk 'm' knopje van maken, dan valt de scroll er toch altijd overheen, ongeacht dikke vingers :+ (voorbeeld)
Niet als je iets te ver scrollt. ;)

• ard1998
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 09-06 19:59
JoepW schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 20:48:
[...]

Sorry hoor, maar wat is dit nou voor een raar gedrag?
Ik refereer naar jouw zin "Waar o waar heb ik geschreven dat ik het precies wil zoals ik het wil." Dit komt voor mij bijzonder egoïstisch over, alsof als jij iets vind dat het meteen zo moet zijn als jij dat vind. Vandaar deze zin. We zijn hier met zijn allen en je zult altijd mensen hebben die voor en tegen zijn (zoals dat ik deze knop in kwestie goed gepositioneerd bind) en jij niet.

Om deze kwesties zo goed mogelijk op te lossen kan je een Poll maken om te vragen wat de forumgebruikers willen, met optoptizoals: hoe het nu is is het goed, ik wil de knop graag links hebben, of ik wil de knop helemaal weghebben (met css of instellingen optie om het in te schakelen).

• maggoo
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-10-2020
garriej schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 08:12:
Ik scroll heel vaak gewoon daar met m'n duim als ik iets aan het lezen ben. Als de pagina dan even stil staat en wil verder scrollen: bam, onderaan de pagina.

Dit is natuurlijk gewoon mijn onkunde :+
Waar ben je nou mee bezig man, beetje met je rechter duim aan de rechterkant van een pagina scrollen.

Spaart wel veel tijd. De pagina dan maar van beneden naar boven lezen helpt ook niet, pijltje blijft je achtervolgen.

Zonder dollen, ik geef liever een flinke veeg dan best wel vaak onbedoeld naar boven of beneden te vliegen.

• PromWarMachine
  • Laatst online: 08-11 19:20

PromWarMachine

Forsaken Archer

[...]
Dat jij er geen last van hebt, betekent nog niet dat het geen probleem is..
Je statistiek raakt in ieder geval kant noch wal.

Zojuist in dit topic, at random, 20x gescrolled op mijn Galaxy S4.
Van die 20x overlapte het quickscroll knopje 4x met de duim.
Da's 1 op 5, niet 1 op 100.

Om even het 'probleem' in perspectief te plaatsen.
Voel je vrij om het zelf 2000x te proberen, om een beter onderbouwt antwoord te krijgen, maar ik garandeer je dat het vaker zal gebeuren dan de 20x die jij ons wilt doen laten geloven. :>

Dividend for Starters

Pagina: 1