Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond.

Graag zou ik hier een vraag stellen omdat ik werkelijk door de bomen het bos niet meer zie met tv boxen om online tv te kijken met talloze zenders.

Ik heb al veel websites bezocht maar overal is er vage informatie over de bijkomende zenders bij.

Graag zou ik van iemand hier informatie over de beste box die ik kan nemen ontvangen misschien is het voor jullie heel simpel :)

even kort: graag wil ik een mediabox waarmee ik via eenmaal een aanschafprijs tv zonder abonnement kan kijken via internet.(of is met een abonnement beter)?

Wat ik graag zou willen is: alle normale nederlandse zenders kunnen ontvangen nl123 tot en met veronica.
plus fox sports voetbal.

De prijs maakt mij niet zoveel uit.

de tv die ik bezit is full hd van phillips.
Het internet dat ik op dit moment heb is 300mb/sec van ziggo.
gewone hd kwaliteit ben ik al meer dan tevreden mee 8)

heeft iemand een goed advies of aanbeveling of wat is de standaard hierin :)

Ik wil jullie alvast heel erg bedanken voor jullie tijd _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2016 19:28 ]

Alle reacties

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 19:26:
omdat ik werkelijk door de bomen het bos niet meer zie
Dit altijd zo'n slecht excuus... Als er genoeg informatie te vinden is, is het ook eenvoudig om aan te geven welke aanbieders afvallen en welke wel aan de wensen voldoen.
graag wil ik een mediabox waarmee ik via eenmaal een aanschafprijs tv zonder abonnement kan kijken via internet.
Wat ik graag zou willen is: alle normale nederlandse zenders kunnen ontvangen nl123 tot en met veronica.
plus fox sports voetbal.
Als ik dit lees, heb ik eerlijk gezegd het idee dat je eigenlijke doel is om op illegale wijze televisie te kunnen kijken. Aangezien we card-sharing of iets dergelijks niet ondersteunen op het forum gaat dit topic voor dit moment op slot. Check eerst Het algemeen beleid #verbodencopyright maar eens.

Dit topic is gesloten.